نویسنده: علیرضا رسولیان شنبه، 20 آبان 1402
ساعت 16:00

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 اواخر سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 که در سال ۲۰۱۹ میلادی معرفی شده بود، قرار است تا آخر سال ۲۰۲۴ میلادی در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد. با توجه به گفته‌های اخیر مایکروسافت و تیم ایکس‌باکس، به نظر به اواخر دوران توسعه‌ی این بازی نزدیک شده‌ایم و کم‌کم می‌توانیم انتظار انتشار رسمی آن در سال آینده‌ی میلادی را داشته باشیم. اوایل امسال بود که مایکروسافت با نشان دادن محتوای جدیدی از این عنوان تایید کرد که بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در سال ۲۰۲۴ میلادی منتشر خواهد شد. اکنون نیز جزئیات بیشتری در مورد پنجره‌ی زمانی‌ای که این بازی در آن عرضه خواهد شد به‌دست آورده‌ایم.

مت بوتی، رئیس بخش محتوا و استودیوهای ایکس‌باکس، در جریان پادکست «The Fourth Curtain» به صحبت درباره‌ی برنامه‌ی طولانی‌مدت ایکس‌باکس برای عرضه‌ی یک عنوان انحصاری قابل توجه و جدید در هر سه ماه پرداخت. مت بوتی در میان صحبت‌های خود پیرامون وضعیت و برنامه‌ی انتشار بازی‌های فعلی و آینده‌ی مایکروسافت، به بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 نیز اشاره داشت و ذکر کرد که این بازی بعد از عرضه‌ی Ara: History Untold و Towerborne، احتمالاً «اواخر» سال ۲۰۲۴ میلادی به انتشار خواهد رسید.

سخنان جدید مت بوتی احتمال عرضه‌ی بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۴ را بالاتر می‌بَرَد، چرا که عنوان Ara: History Untold در سه ماه اول سال آینده عرضه می‌شود و Towerborne نیز عنوان فرست پارتی دیگر مایکروسافت است که در سه ماه دوم سال ۲۰۲۴ در دسترس قرار می‌گیرد. کمپانی مایکروسافت هم‌چنین دو بازی Microsoft Flight Simulator 2024 و Avowed را برای عرضه در سال آینده برنامه‌ریزی کرده و باید منتظر ماند و دید که دقیقاً بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در چه پنجره‌ی زمانی‌ای منتشر خواهد شد.

شهریور امسال بود که استودیوی «Ninja Theory» از رسیدن تیم سازنده به یک نقطه‌ی مهم در توسعه‌ی بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 خبر داد و گفت که این عنوان هم‌اکنون از ابتدا تا انتها قابل بازی است. بنابراین، می‌توان این برداشت را کرد که بازی جدید نینجا تئوری در پشت‌صحنه قدم‌های محکمی را در مسیر توسعه‌اش طی می‌کند و روز به روز به انتشار نزدیک‌تر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.