نویسنده: علیرضا رسولیان شنبه، 20 آبان 1402
ساعت 14:32

تایید گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتر در بازی Final Fantasy 7 Rebirth

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کارگردان بازی Final Fantasy 7 Rebirth به‌تازگی اعلام کرده که این عنوان نسبت به بازی قبلی سری یا همان Final Fantasy 7 Remake، گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتری را در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد.

از آن‌جایی که بازی Final Fantasy 7 Rebirth قصد دارد ماجراجویی بزرگ‌تر و گسترده‌تری نسبت به قسمت قبلی داشته باشد، بازیکنان نیز گزینه‌های بیشتری برای ساخت پارتی و ارتقای اعضای تیم خود دارند تا آن‌ها را آماده‌ی چالش‌های بزرگ‌تر کنند. اما تیم توسعه‌دهنده‌ی این دنباله هم‌چنین خبر از وجود راه‌های جدیدی برای شخصی‌سازی قهرمانان این بازی داده است.

طبق گزارش خبرگزاری فرانسوی Final Fantasy Dream، نائوکی هاماگوچی در مقام کارگردان بازی Final Fantasy 7 Rebirth همراه با تهیه‌کننده‌ی این عنوان، یوشینوری کیتاسه، طی مراسم «Paris Game Week 2023» تایید کردند که این بازی لباس‌های بیشتری را برای شخصیت‌های محبوب این عنوان در نظر گرفته و می‌توانید هنگام گشت‌و‌گذار در دنیای خارج از میدگار از آن‌ها استفاده کنید.

کارگردان بازی Final Fantasy 7 Rebirth در این‌باره گفت:

«گزینه‌های بیشتری [جهت شخصی‌سازی لباس] در این بازی نسبت به بازی قبلی وجود خواهد داشت، پس اگر به وقت صرف کردن برای تغییر ظاهر شخصیت‌ها علاقه دارید، اوقات خوبی را [با این بازی] سپری خواهید کرد.»

یوشینوری کیتاسه، تهیه‌کننده‌ی بازی Final Fantasy 7 Rebirth، هم در ادامه درباره‌ی لباس‌های بازی گفت:

«شاید بعضی از آن‌ها خیلی خوب در Final Fantasy 7 Rebirth مخفی شده باشند.»

در حال حاضر و با توجه به تریلرهای اخیر، تنها شاهد رونمایی کوتاهی از لباس‌های مختلف این بازی بودیم. در یکی از سکانس‌های کوتاه تریلر، کلاود با لباس ساحلی خود در حال گشت‌و‌گذار در شهر تفریحی ساحلی کوستا دل سول (Costa del Sol) بر روی یک وسیله‌ی نقلیه‌ی شبیه به سگوی (Segway) رؤیت شد. شاید در نگاه اول این سکانس عجیب باشد اما از آن‌جایی که هم ریمیک و هم Rebrith قصد گسترش دادن دنیای Final Fantasy 7 را دارند و می‌خواهند به شخصیت‌های این بازی اجازه‌ی چرخیدن و وقت‌گذاری بیشتری را در این دنیا بدهند، اضافه کردن گزینه‌های بیشتر برای شخصی‌سازی لباس‌ها تصمیم منطقی‌ای محسوب می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.