نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 16 آبان 1402
ساعت 11:00

Super Mario Bros. Wonder پرفروش ترین بازی هفته در بریتانیا بود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ نینتندو اخیرا و با عرضه Super Mario Bros. Wonder موفق شد تا بار دیگر تحسین‌های گسترده و سراسری را به خود جلب کند. این بازی البته با استقبال چشمگیر طرفداران نیز مواجه بوده و مثل تمام دیگر عناوین سری ماریو نیز از نظر فروش عالی ظاهر شده است. پیرامون آمار فروش این بازی، اخیرا و در جدول فروش هفتگی بریتانیا شاهد ادامه حضور آن در رتبه اول هستیم و حتی با وجود عرضه‌های بزرگ اخیر نیز این بازی جایگاه اول خود را حفظ کرده است.

با توجه به گزارش تازه، مشخص شده که علیرغم فروش عالی Super Mario Bros. Wonder در هفته‌های اول عرضه و قرار گرفتن در رتبه اول این جدول، میزان فروش فیزیکی بازی بسیار پایین بوده است. در ادامه این گزارش، اشاره شده که Marvel’s Spider-Man 2 که هفته پیش در رتبه دوم قرار داشت، حالا یک رتبه پایین و در مکان سوم لیست پرفروش‌ترین بازی‌های هفتگی بریتانیا قرار دارد. همچنین RoboCop: Rogue City نیز که به تازگی منتشر شده کار خود را در هفته اول، در جایگاه چهارم شروع کرده که عملکرد بسیار خوبی برای یک عرضه جدید محسوب می‌شود. گفته شده که این عنوان عملا پرفروش‌ترین بازی عرضه جدید در این هفته بوده است.

نکته دیگر مربوط به عرضه چندین بازی دیگر در طول این هفته بود که عملکرد چندان خوبی از نظر فروش نداشتند و برای مثال WarioWare: Move It! در جایگاه پانزدهم، Star Ocean: The Second Story R در رتبه شانزدهم و البته EA Sports WRC که نقدهای خوبی هم دریافت کرده، کار خود را در رتبه نوزدهم جدول فروش هفتگی بریتانیا شروع کرده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.