نویسنده: علیرضا رسولیان جمعه، 15 دی 1402
ساعت 21:20

سال انتشار بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater مشخص شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ ویدیویی که به‌تازگی در کانال یوتیوب پلی استیشن به اشتراک گذاشته شده است، نشان می‌دهد که بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. این ویدیوی جدید شامل چندین عنوان موردانتظار دیگر برای سال ۲۰۲۴ نیز می‌شود و در میان آن‌ها می‌توان ریمیک قسمت سوم سری Metal Gear Solid را نیز مشاهده کرد.

بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در سال ۲۰۲۳ به‌صورت رسمی معرفی شد. این عنوان که قصد بازسازی وفادارانه‌ی بازی Metal Gear Solid 3: Snake Eater را دارد، به گفته‌های کونامی قرار است میزبان گیم‌پلی مدرنی نیز باشد و نسخه‌ی «تکامل‌یافته‌ای» از گیم‌پلی این بازی محبوب را به نمایش بگذارد. این کمپانی ژاپنی همچنین اعلام کرده که بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater با استفاده از موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ (Unreal Engine 5) در حال توسعه است.

ریمیک موردانتظار یکی از بهترین قسمت‌های مجموعه‌ی Metal Gear Solid در حال حاضر هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیق و مشخصی ندارد اما می‌دانیم که این بازی در نهایت برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس در دسترس قرار خواهد گرفت.

ویدیوی جدید کانال پلی استیشن در یوتیوب همچنین بازی‌های دیگری مانند Like a Dragon: Infinite Wealth و Final Fantasy 7: Rebirth و ریمستر The Last of Us Part 2 و Dragon’s Dogma 2 را دربرمی‌گرفت و حتی ریمیک بازی Silent Hill 2 که با همکاری بلوبر تیم (Bloober Team) و کونامی در دست ساخت قرار دارد نیز در میان بازی‌هایی که برای عرضه در سال ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده‌اند، دیده می‌شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.