نویسنده: علیرضا رسولیان جمعه، 29 دی 1402
ساعت 03:00

زمان عرضه بازی Avowed مشخص شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیوی آبسیدین (Obsidian) در جریان رویداد Developer_Direct ایکس باکس از زمان عرضه‌ی بازی Avowed پرده برداشت.

به گفته‌ی آبسیدین، بازیکنان در این عنوان نقش فرستاده‌ی امپراتوری «Aedyr» را برعهده می‌گیرند که برای بررسی یک طاعون جادویی عجیب‌وغریب به «Living Lands» می‌رود. این استودیو همچنین تأکید داشت که بازیکنان در جریان داستان بازی قرار است با رازها و اطلاعات جالب توجهی روبه‌رو شوند و حتی یکی از این رازها مستقیماً شخصیت اصلی بازیکن را هدف قرار خواهد گرفت.

به‌عنوان یک بازی نقش‌آفرینی اکشن، مبارزات هسته‌ی اصلی گیم‌پلی Avowed را تشکیل می‌دهند و بازیکنان در جدیدترین RPG آبسیدین می‌توانند از سلاح‌های مختلفی نظیر شمشیر، تفنگ، سپر و حتی چوب‌دستی جادویی استفاده کنند. با این حال، مبارزات بازی فراتر از آسیب رساندن به دشمنان با به‌کارگیری سلاح‌های مختلف خواهند بود و بازیکنان باید با ترکیب قدرت‌ها، مهارت‌ها و سلاح‌های مختلفی که در اختیار دارند، برای شکست دادن دشمنان متعدد بازی تلاش کنند. به‌طور مثال، می‌توانید از چوب‌دستی جادویی خود برای یخ زدن دشمنان کمک بگیرید و بعد با استفاده از سلاح سردی مانند شمشیر، کار دشمنان یخ‌زده را با یک ضربه تمام کنید.

یکی از سایدکوئست‌های بازی Avowed نیز در جریان Developer_Direct ایکس باکس به نمایش گذاشته شد که بر روی نشان دادن عواقب تصمیمات بازیکن تمرکز داشت. همان‌طور که از یک نقش‌آفرینی جدید از آبسیدین انتظار می‌رود، بازیکنان می‌توانند سناریوهای مختلف را با تصمیمات خود، به‌شکل‌های کاملاً متفاوتی به اتمام برسانند و در نهایت با عواقب هر تصمیم روبه‌رو شوند.

بازه‌ی زمانی انتشار بازی Avowed نیز در جریان همین نمایش مشخص شد و با اعلام رسمی آبسیدین، جدیدترین نقش‌آفرینی این استودیو در پاییز ۱۴۰۳ برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | اس و کامپیوتر منتشر خواهد شد. آبسیدین همچنین خبر داد که طی ماه‌های آینده جزئیات بیشتری از این بازی موردانتظار را با طرفداران به اشتراک خواهد گذاشت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.