نویسنده: علیرضا رسولیان چهارشنبه، 18 بهمن 1402
ساعت 21:00

مدت زمان داستان اصلی بازی Stellar Blade مشخص شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کارگردان بازی Stellar Blade مدت زمانی که بازیکنان برای به پایان رساندن داستان اصلی نیاز خواهند داشت را اعلام کرد.

استودیوی Shift Up بعد از نمایش تریلر جدید بازی Stellar Blade در جریان رویداد State of Play سونی و رونمایی از تاریخ انتشار این بازی موردانتظار، جزئیات زیادی از این عنوان را نیز به اشتراک گذاشت. به‌طور مثال، مشخص شد که این بازی از ساختار نیمه‌جهان‌باز پیروی می‌کند و مناطق بزرگ و قابل کاوشی به نام‌های «The Great Desert» و «Wasteland» دارد. کیم هیونگ تائه در مقام مدیرعامل استودیوی Shift Up و کارگردان Stellar Blade نیز از بازی محبوب و شناخته‌شده‌ی یوکو تارو و اسکوئر انیکس، یعنی بازی NieR: Automata به‌عنوان منبع الهام بزرگ و نیروی محرکه‌ای برای پروژه‌ی فعلی این استودیوی کره‌ای نام برد. این‌طور که به نظر می‌رسد، شباهت‌های این دو بازی از نظر مدت زمان داستان اصلی نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

کیم هیونگ تائه در مصاحبه با سایت RULIWEB اعلام کرد که داستان اصلی بازی Stellar Blade حدود ۲۵ ساعت طول خواهد کشید. آن دسته از بازیکنانی که تمایل به ۱۰۰ درصد کردن این عنوان دارند نیز می‌توانند انتظار ۳۰ تا ۵۰ ساعت گیم‌پلی داشته باشند. این کارگردان همچنین تأیید کرد که به تعویق افتادن تاریخ انتشار این بازی ربطی به دخالت‌های سونی و مشکلاتی که اعضای این کمپانی طی فرایند بازبینی در بازی پیدا کرده‌اند ندارد و استودیوی Shift Up از این تأخیر صرفاً قصد بهبود و بهینه‌تر کردن بازی را داشته است.

بازی Stellar Blade در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) با قیمت ۷۰ دلار به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد و نسخه‌ی دیلاکس این بازی نیز با برچسب قیمتی ۸۰ دلار برای خرید در دسترس قرار خواهد گرفت. در بازی Stellar Blade به‌عنوان شخصیت ایو (Eve)، یکی از اعضای جوخه‌ی هوابرد، با نایتیباس (Naytibas) خواهید جنگید که در واقع هیولاهایی با قصد نابودی کامل انسان‌های باقی‌مانده در زمین هستند. در این بازی امکان کامل کردن کوئست‌ها و مراحل مختلف برای بسیاری از شخصیت‌ها وجود دارد و می‌توانید به پیدا کردن لباس‌های مختلف برای شخصیت اصلی هم بپردازید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.