نویسنده: علیرضا رسولیان جمعه، 20 بهمن 1402
ساعت 12:00

بازی Helldivers 2 رکورد عناوین سونی در استیم را شکست

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Helldivers 2 که به‌تازگی عرضه شده است، همین حالا نیز توانسته عملکرد موفقیت‌آمیزی برای سونی و استودیوی Arrowhead Game رقم بزند.

این عنوان شوتر سوم‌شخص کو-آپ، طی چند ساعت اول پس از انتشار رسمی خود به ۵۷ هزار بازیکن همزمان در استیم دست یافت تا به سومین عرضه‌ی بزرگ سونی در پلتفرم استیم از این نظر تبدیل شود و پشت عناوین بزرگی همچون God of War و Marvel’s Spider-Man Remastered قرار بگیرد. این‌طور که به نظر می‌رسد، تعداد بازیکنان Helldivers 2 از زمان انتشار تاکنون رشد قابل توجهی را به ثبت رسانده و حالا در صدر فهرست موفق‌ترین عناوین سونی در استیم جای خوش کرده است.

طبق پایگاه داده‌ی SteamDB، نقطه‌ی اوج حداکثر تعداد بازیکن همزمان بازی Helldivers 2 در استیم به ۸۱٬۸۴۰ نفر رسید، رقمی که بزرگ‌ترین عرضه‌ی سونی در این پلتفرم به حساب می‌آید و از بازی God of War پیشی می‌گیرد. شایان ذکر است که بازی God of War در زمان عرضه در استیم به ۷۳ هزار بازیکن همزمان رسیده بود و برای مدت زیادی با لقب موفق‌ترین عرضه‌ی سونی در استیم شناخته می‌شد. این بازی اما حالا باید جایگاه خود را به بازی Helldivers 2 بدهد و در رتبه‌ی دوم موفق‌ترین بازی‌های سونی در استیم از این نظر قرار بگیرد. فهرست کامل بیشترین بازیکن همزمان عناوین سونی در پلتفرم استیم را هم می‌توانید در ادامه بررسی کنید:

  1. بازی Helldivers 2 با ۸۱٬۸۴۰ بازیکن همزمان
  2. بازی God of War با ۷۳٬۵۲۹ بازیکن همزمان
  3. بازی Marvel’s Spider-Man Remastered با ۶۶٬۴۳۶ بازیکن همزمان
  4. بازی Horizon Zero Dawn با ۵۶٬۶۶۷ بازیکن همزمان
  5. بازی The Last of Us Part 1 با ۳۶٬۴۹۶ بازیکن همزمان
  6. بازی Days Gone با ۲۷٬۴۵۰ بازیکن همزمان
  7. بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales با ۱۳٬۵۳۹ بازیکن همزمان
  8. بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection با ۱۰٬۸۵۱ بازیکن همزمان
  9. بازی Ratchet and Clank: Rift Apart با ۸٬۷۶۷ بازیکن همزمان
  10. بازی Returnal با ۶٬۶۹۱ بازیکن همزمان
  11. بازی Sackboy: A Big Adventure با ۶۱۰ بازیکن همزمان

با این آمار، می‌توان مشاهده کرد که بازی Helldivers 2 در جذب مخاطبان در پلتفرم استیم موفق بوده اما این موضوع به‌دلیل عملکرد فنی ضعیف و مشکلات مربوط به سرورهای بازی منجر به واکنش نه‌چندان مثبت بازیکنان و دست‌یافتن به امتیاز «Mixed» در استیم شده است. با این حال، استودیوی Arrowhead Game خبر داده که بر روی آپدیتی کار می‌کند تا اکثر مشکلات اصلی نسخه‌ی کامپیوتر بازی را برطرف نماید.

بازی Helldivers 2 هم‌اکنون در کامپیوتر و پلی استیشن 5 در دسترس قرار دارد. برای آشنایی با حداقل سیستم مورد نیاز و سیستم‌های پیشنهادی این عنوان نیز می‌توانید به این‌جا مراجعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.