نویسنده: علیرضا رسولیان چهارشنبه، 25 بهمن 1402
ساعت 13:00

تاریخ انتشار بازی Dead Island 2 در استیم مشخص شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سرانجام بازی Dead Island 2 به پلتفرم استیم راه می‌یابد و تاریخ انتشار آن مشخص شده است.

تجربه‌ی نسخه‌ی کامپیوتر این بازی اول‌شخص زامبی‌محور در زمان عرضه تنها از طریق فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games Store) ممکن بود. از آن‌جایی که به تولد یک‌سالگی بازی Dead Island 2 نزدیک می‌شویم، پنجره‌ی زمانی انحصاری بودن این عنوان نیز به پایان می‌رسد و کم‌کم می‌توان انتظار عرضه‌ی آن در سایر فروشگاه‌های دیجیتال دیگر، به‌خصوص استیم، را داشت.

صفحه‌ی رسمی بازی Dead Island 2 در استیم به‌تازگی فعال شده است و تأیید می‌کند که به‌زودی کاربران استیم هم فرصت تجربه‌ی عنوان زامبی‌کشی اکشن و هیجانی استودیوی Dambuster و Deep Silver را به‌دست خواهند آورد. طبق اطلاعات درج‌شده در این صفحه، بازی Dead Island 2 در تاریخ ۲۲ آوریل ۲۰۲۴ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) و دقیقاً ۱ سال و ۱ روز پس از عرضه‌ی رسمی، در استیم هم در دسترس قرار خواهد گرفت.

همزمان با این خبر، بازی Dead Island: Riptide Definitive Edition نیز در حال حاضر در استیم رایگان شده است و تا پایان ۱۵ فوریه (۲۶ بهمن) برای دانلود رایگان باقی خواهد ماند.

بازی Dead Island 2 در زمان عرضه با بازخورد مثبت بسیاری از منتقدان و بازیکنان روبه‌رو بود و اگرچه عنوان انقلابی و شگفت‌آوری خطاب نمی‌شد اما اکثر مخاطبان بر سرگرم‌کننده بودن آن تأکید داشتند. بازیکنان در Dead Island 2 فرصت زامبی‌کشی خشن و پرجزئیات در خیابان‌های لس آنجلس آمریکا را پیدا می‌کنند و تجربه‌ی هیجان‌انگیز و مفرحی با ده‌ها سلاح مختلف خواهند داشت.

اولین بسته‌ی الحاقی بازی Dead Island 2 با نام «HAUS» در ماه نوامبر سال ۲۰۲۳ منتشر شد و بسته‌ی الحاقی دوم این بازی با نام «SOLA Festival» نیز برای عرضه در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است. این بازی هم‌اکنون در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر (از طریق اپیک گیمز استور) در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.