نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 24 اسفند 1401
ساعت 11:00

تکمیل بازی Dead Island 2 به حدود 20 ساعت زمان احتیاج دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از حدود یک دهه انتظار، بازی Dead Island 2 قرار است ماه آینده وارد بازارهای جهانی شود و سازندگان بازی در Dambuster Studios، این بازی را در قالب یک تجربه اسلشر اکشن و نقش‌آفرینی در مخروبه‌های شهر لوس آنجلس طراحی کردند. با توجه به گزارش‌های قبلی، این دنیا البته بزرگ تر خواهد بود و شامل مناطق اطراف شهر هم می‌شود. به علاوه سلاح‌ها و سیستم‌های جدیدی هم به بازی اضافه شده است.

پیرامون این بازی اخیرا Adam Olsson به عنوان کارگردان هنری، و Lydia Cockerham طراح داستانی مصاحبه تازه‌ای انجام دادند که در یک قسمت، اشاره شده که برای تکمیل بازی حدود 20 ساعت زمان احتیاج خواهد بود. Olsson در این رابطه گفت:

در ارتباط با مدت زمان برای تکمیل، من دقیقا این را نمی‌دانم. فکر می‌کنم اگر بازیکن بخواهد بازی را تکمیل و در کنار آن برخی مراحل فرعی و دیگر فعالیت‌ها را هم انجام دهد، تجربه کلی آن می‌تواند حدود 20 ساعت باشد. اضافه بر آن، ما کالکتیبل‌ها و یک حالت کو-آپ را هم داریم و البته شما هر زمان اگر مایل باشید، می‌توانید مجددا بازی را با یک شخصیت جدید نیز شروع کنید.

لازم به ذکر است که سازندگان بازی اخیرا تایید کرده بودند که Dead Island 2 یک تجربه جهان‌باز نیست و مناطق مختلف شهر نیز ابعاد متفاوتی خواهند داشت. به این ترتیب بازیکن ممکن است وارد منطقه خاصی از شهر شود که بزرگ‌تر و شامل فعالیت‌های قابل انجام بیشتری باشد. ورود به مناطق جدید نیز از طریق پیشرفت در بخش داستانی صورت می‌گیرد و البته امکان بازگشت به مناطق قبلی نیز وجود خواهد داشت. همچنین زامبی‌ها هم در مناطق مختلف متفاوت هستند.

بازی Dead Island 2 در روز 21 آوریل (1 اردیبهشت) برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC منتشر می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.