نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 10 بهمن 1401
ساعت 16:00

سیستم مهارت در Dead Island 2 یکی از جذابیت های بازی خواهد بود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Dead Island 2 یکی از قدیمی‌ترین بازی‌هایی است که در صف عرضه قرار دارد، و به دلایل مختلف تقریبا یک دهه است که طرفداران برای عرضه آن منتظر هستند. این عنوان، به نظر می‌رسد که سرانجام در ادامه سال 2023 منتشر شود و بازیکنان را یک بار دیگر به تجربه قتل عام زامبی‌ها از نوع شوتر اول شخص دعوت کند. از این بازی تاکنون تعدادی نمایش و تریلر هم منتشر شده و می‌دانیم که این یک تجربه اول شخص و نقش‌آفرینی در دنیایی مملو از زامبی است، و سلاح‌های سرد و مبارزات تن به تن و اسلشر نقش کلیدی را در گیم‌پلی دارند.

در مصاحبه اخیر جیمز وارل کارگردان خلاق بازی و خان سرپرست نویسندگان، این دو اشاره کردند که جدای از گیم‌پلی معرف اصلی بازی، یکی از نقاط جذاب در حین تجربه می‌تواند سیستم جدید مدیریت مهارت‌ها یا skill deck system باشد. از دید سازندگان، این سیستم مدیریت مهارت در نوع خود نوآورانه است و تنوع زیادی را به گیم‌پلی می‌بخشد. خان در ارتباط با Deck System چنین گفته است:

این سیستم [اگر نگوییم جذاب‌ترین] یکی از جذاب‌ترین بخش‌های جدید اضافه شده در بازی است. تصاویر و ویدیوهای گیم‌پلی فوق‌العاده هستند و نگاه کردن به آن‌ها هم جذاب است. همه این‌ها درست، ولی تجربه خود بازی و استفاده از سیستم جدید مهارت جذاب‌تر است. شما می‌توانید در میانه کار مهارت‌ها را تغییر دهید، بردارید، یک مهارت خاص اضافه کنید و آن کار را با یک مجموعه متفاوت از مهارت‌ها تمام کنید.

پس از این صحبت‌ها، وارل نیز در تایید جذابیت deck system گفت که کار با آن می‌تواند واقعا ریسک ایجاد کند که در برخی مواقع جواب می‌دهد و گاهی هم می‌تواند اشتباه از آب دربیاید. بازی Dead Island 2 در روز 25 آوریل (5 اردیبهشت) برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.