نویسنده: قاسم ممتاز پنج شنبه، 19 آذر 1394
ساعت 16:15

مسابقات قهرمانی جهان League of Legends میلیونها تماشا کننده داشت

4 از 5

توسعه دهنده ی بازی League of Legends استودیوی Riot Games بتازگی آمار تعداد بینندگان مسابقات قهرمانی جهان این بازی را منتشر نموده است که بسیار قابل توجه است .
فینال مسابقات قهرمانی جهان در بازی League of Legends بطور میانگین 14 میلیون تماشاچی همزمان در دنیا داشت که در نوع خود بینظیر است . مسابقات قهرمانی League of Legends در طی 4 هفته برگزار شد و در طول این مدت چیزی در حدود 334 میلیون کاربر منحصر بفرد مسابقات را که بطور زنده پخش میشد مشاهده نمودند . بطور میانگین همواره بالغ بر 4.2 میلیون کاربر در این مدت حداقل بصورت همزمان برای 1 ساعت مسابقات را تماشا کرده اند که رکورد فوق العاده ای به حساب می آید . 14 میلیون تماشاچی آخرین ساعات برگزاری مسابقات در مقایسه با سال گذشته که 11 میلیون تماشاچی در همین بازه ی زمانی حاضر بودند، پیشرفت قابل ملاحظه ای به حساب می آید . برای مثال مسابقه ی فینال لیگ حرفه ای بسکتبال NBA بین دو تیم Golden State Warriors و Cleveland Cavaliers بطور میانگین 19.94 میلیون تماشاچی در ABC داشته است . آقای Whalen Rozelle که مسئول برگزاری مسابقات در Riot میباشد گفته اند :
"سالی پر از افتخار و بیاد ماندنی را در دنیای Esports پشت سر گذاشتیم و افتخار میکنیم که توانستیم جزئی از این هیجان فوق العاده باشیم . این آمار کم نظیر و افزایش بازدید نسبت به سال گذشته باعث میشود ما برنامه ریزی مناسبتری برای مسابقات سال 2016 داشته باشیم . "
وبسایت ESL TV مسئولیت پوشش زنده ی مسابقات را بر عهده داشته است .

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.