نویسنده: FariD پنج شنبه، 26 آذر 1394
ساعت 10:50

به روز رسانی های آتی PS4 ویژگی های جدیدی را برای این کنسول به ارمغان خواهد آورد

5 از 5

آقای شوهی یوشیدا، رییس استودیوهای جهانی سرگرمی های کامپیوتری سونی، از تکامل کنسول PS4 و افزوده شدن مشخصه های جدید به آن به واسطه ارائه آپدیت های سیستمی جدید در سال نو میلادی خبر داد.آقای شوهی یوشیدا طی صحبتی که با یکی از خبرگزاری های ژاپنی در این کشور انجام داد، همچنین قول داد که سال 2016 با چندین محتوای انحصاری در چشم انداز، سالی فوق العاده برای کنسول نسل حاضر سونی باشد. یکی از نکات جالبی که این رییس دیرینه به آن اشاره کرد این بود که بازی های ساخت شرکت های ژاپنی از قبیل Final Fantasy VII Remake و Ni No Kuni II:Revenant kingdom توجه بسیاری را در غرب به خود جلب کرده اند و انتظار می رود که در خارج از وطن خود نیز بازار خوبی داشته باشند.
شعبه استرالیایی شرکت سونی اخیراً اقرار کرده بود که لیست بازی های انحصاری PS4 در سال 2015 آنقدری که می توانست قوی نبود چرا که شرکت سونی بیشتر بر روابط خود با شرکت های ثالث تمرکز کرده بود. با این وجود با اعلام فروش بیش از 30/2 میلیون نسخه ای کنسول PS4 از زمان عرضه در نوامبر 2013، امسال برای شرکت سونی سالی به یاد ماندنی شد. این کنسول در بریتانیا تا الان به خوبی توانسته است PS2 را از منظر فروش دنبال کند، و با در نظر داشتن این که PS2 پرفروش ترین کنسول خانگی در تمام اعصار لقب گرفت، باید فروش فوق العاده ای را برای PS4 متصور باشیم.
با نگاهی به آینده می بینیم که سونی بازی های بزرگی را برای سال 2016 در بازار خواهد داشت که از آن جمله می توان به عناوینی چون Uncharted 4: A Thief's End و The Last Guardian و No Man's Sky اشاره کرد. این شرکت همچنین خود را برای عرضه PS VR در سه ماهه نخست سال 2016 آماده می کند.

FariD | اخبار | 17/12/2015
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    امکان تغییر نام کاربری پروفایل PSN و همینطور استفاده از هارد اکسترنال برای نصب بازی امکانات خیلی خوبی هستن که نبودشون به شدت احساس میشه

    آخرین بار در تاریخ حدود 8 سال قبل توسط SirGhas ویرایش شد
    ‏farid و ‏linker از این نوشته تشکر کرده‌اند.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.