نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 30 آذر 1394
ساعت 12:45

اظهارات Hideo Kojima در رابطه با علت بیرون آمدنش از شرکت Konami

5 از 5

Hideo Kojima موظف بوده که درمورد جزئیات بیرون آمدنش از شرکت Konami صحبت نکند.

هیچکس نمی داند چرا Kojima تصمیم گرفته که به طور مستقل کار کند. می توانیم با استناد به اتفاقات پیش آمده در طی سال گذشته درمورد تغییرات ایجادشده در صنعت بازی ژاپن صحبت کنیم اما تا زمانی که Kojima یا Konami در مورد این موضوع حرفی به میان نیاورند نمی تونیم علت جدایی این دو و همچنین نظراتشان را درمورد این جدایی بدانیم.

از آنجاییکهKojima مجاز نبوده که در رابطه با این موضوع مفصل صحبت کند، طبق آنچه که در مجله The New Yorker چاپ شده است، Kojima  اظهاراتی را درمورد نگرش لازم درجهت ساخت بازی در سطح جهانی، بیان کرده است.

Kojima اظهار داشت «مدیریت پروژه ها باید به صورتی باشد که آنچه که قرار است انجام شود و یا ریسک احتمالی را به دقت بررسی کند تا در نهایت بتواند به یک بازار جهانی دست یابد».

«اگه انتظار داشته باشید که به سرعت به سود و منفعت دست پیدا کنید و تمرکز خودتان را فقط بر روی این موضوع متمرکز کنید، مطمئن باشید که زمان به سرعت می گذرد و وقتی که فرصت را از دست بدهید دیگر نمیتوانید آن را به دست بیاورید».

Kojima در خلال صحبت هایش، به طور غیرمستقیم اشاره ای هم به تشریفات اداری تولیدکنندگان بزرگ و برجسته در این زمینه داشت.

او اظهار داشت «وقتی که در شرکتهای بزرگ بخصوص در شرکتهای ژاپنی کار می کنید، هر چیز کوچکی باید پیشاپیش مورد تایید آنها قرار بگیرد و برای هرکاری که میخواهید انجام بدید باید مراحل و تشریفات اداری رو طی کنید».

او گفت «در حال حاضر من به طور مستقل کار میکنم و می تونم هرکاری رو که میخواهم با سرعت بیشتری به انجام برسانم. و وقتم رو برای انجام کارهای غیرضروری هدر نمیدهم».

Kojima در پایان اظهار کرد که درحال حاضر آزاده که درمورد عقاید و نظراتش صحبت کند.

او گفت «وقتی که در یک شرکت کار می کردم، صحبت های شخصی من باید طبق دستورالعمل شرکت انجام می شد. و درواقع من نمی توانستم نظرات خودم رو بیان کنم».

م.حافظ | اخبار | 21/12/2015
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.