نویسنده: م.حافظ پنج شنبه، 03 دی 1394
ساعت 11:27

ارائه محتوای جدید در سال 2016 برای بازی Rocket League با حدود 9 میلیون بازیکن

4.5 از 5

بازی Rocket League یکی از موفق ترین بازی ها در سال 2015 بوده است. توسعه دهنده ی بازی ، Psyonix اعلام کرد که این بازی تا به امروز تقریبا 9 میلیون کاربر دارد . Psyonix در مطلب ارسال شده در PlayStation Blog اظهار کرده است اخبار بسیار مهیجی درمورد بازی Rocket League وجود دارد که تا چندماه آینده اعلام خواهد شد. Jeremy Dunham ، مدیر بازاریابی و فروش اعلام کرد: «مانند همیشه سعی می کنیم تا جایی که می توانیم با پشتکار زیاد از بازی حمایت کنیم و با ارائه ی محتوا و روشهای تازه، DLC جدید و همچنین طراحی صحنه های متفاوت برای بازی در سال 2016 رضایت شما را جلب کنیم». همچنین او افزود: «البته اگر حمایت شما نبود قادر به انجام اقدامات جدید و برنامه ریزی های آتی نبودیم». «حمایت شما به ما کمک کرد که به اهداف و برنامه هایمان در رابطه با بازی Rocket League دست پیدا کنیم».
بازی Rocket League در ماه ژوئیه برای PS4 و PC عرضه شد. طبق گزارش اخیر ژورنال Wall Street ، 2 میلیون دلار بودجه به این بازی اختصاص داده شده بود که تاکنون حدود 50 میلیون دلار سود حاصل شده است.
Psyonix از ابتدای معرفی بازی Rocket League تا کنون، همواره با بروز رسانی های پی در پی از این بازی حمایت کرده است. علاوه بر این، این بازی برای پلت-فرم جدید Xbox One در سال آینده نیز ارائه خواهد شد. GameSpot اعلام کرد که طبق نظرسنجی سالانه، بازی Rocket League در میان کلیه ی بازی های سال 2015، رتبه دوم را کسب کرده است.

م.حافظ | اخبار | 24/12/2015
برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 293
    تشکر: 346
    تشکرشده: 281
    پروفایل psn: Farids1988
    رتبه لیدربرد psn: 103
    کنسول‌های بازی:

    والا اونقدری که راکت لیگ آپدیت داد مجموع بازی هایی که تا الان رو کنسول داشتم آپدیت ندادن! این آخری فک کنم نسخه 1.25 بود! ولی کلا به نظرم یکی از دلایل موفقیت این بازی عرضه رایگان اون برای پلاس دار ها بود... بازی خیلی خوبیه، به خصوص بخش مولتی پلیرش، اونم همراه یک رفیق شفیق ;)

    ‏SirGhas و ‏reza maleki و ‏seyed.ehsan97 و ‏Mr.Berserk از این نوشته تشکر کرده‌اند.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.