نویسنده: م.حافظ یکشنبه، 13 دی 1394
ساعت 12:58

فروش سیزده میلیون نسخه از بازی Star Wars Battlefront

5 از 5

براساس گزارشات تحلیلگران، بازی Star Wars Battlefront شروع بسیارخوب و مهیجی داشته به نحوی که این عنوان اکشن-تخیلی که توسط DICE توسعه یافته و Electronic Arts آن را منتشر نموده است ،بسیار مورد توجه قرار گرفته و تا کنون حدود 12 تا 13 میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است.
آقای
Michael Pachter  تحلیل گر مرکز Wedbush Securities در نشریه ی Fortune اظهار کرد که گمان می کند این بازی بر روی PC، PlayStation 4 و  Xbox One حدود شش میلیون نسخه در ماه نوامبر و حدود شش میلیون نسخه نیز در ماه دسامبر به فروش رسانده است. آقای Pachter  معتقد بود که با فرض اینکه میانگین قیمت خرده فروشی حدود 55 دلار باشد (درضمن این بازی از همان ابتدای عرضه اش تخفیف داشته است) ، از فروش بازی Battlefront تقریبا 660 میلیون دلار سود دهی داشته است .تحلیل گر دیگری به نام Evan Wilson از مرکز Pacific Crest Securities اینگونه برآورد کرد که بازی Battlefront تاکنون حدود 13 میلیون نسخه فروش داشته است.
او اشاره کرد که اکثریت این فروش ها قبل از عرضه  Star Wars: The Force Awakens
   بوده و البته در زمان تخفیف
EA پیش بینی کرده بود که تا 31 مارچ 2016 حدود 13 میلیون نسخه از Battlefront به فروش خواهد رسید. اگر تخمین Wilson و Pachter درست باشد Battlefront از تخمین پیش بینی شده ی EA فراتر خواهد رفت.
بر مبنای گزارشات
NPD ، بازی Battlefront رتبه سوم را میان بازیها در ماه نوامبر در US داشته است. فقط دو بازی Fallout 4 و Call of Duty: Black Ops III در این ماه فروش بیشتری در مقایسه با Battlefront داشته اند. بعلاوه در تعطیلات اخیر بازی Battlefront در سایت Amazon پرفروش ترین بازی بوده است.

م.حافظ | اخبار | 03/01/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.