نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 22 دی 1394
ساعت 12:15

ارائه ی تریلر گیم پلی Mortal Kombat X Kombat Pack 2 در 22 دی ماه 94

5 از 5

(آپدیت جدید) اگرچه تاکنون ویدئوی گیم پلی این بازی به صورت مخفیانه و در هاله ای از ابهام بوده است اما Ed Boon در توییتر خود اعلام کرد که  back up آن در تاریخ 12 ژانویه (22 دی 94) عرضه می شود و می توانید در این تاریخ از جزئیات بیشتری در مورد Kombat Pack 2 مطلع شوید. در ضمن یک نمونه از اسکرین-شات جدید آن را می توانید در تصویر مشاهده کنید.

کمپانی Warner Bros در روز دوشنبه یک تریلر جدید برای نسخه ی Kombat Pack 2 بازی  Mortal Kombat X ارائه کرد. این ویدئو، کاراکترهای جدید نسخه ی توسعه یافته از قبیل Leatherface (Texas Chainsaw Massacre) ، Xenomorph (Alien) ، Bo Rai Cho (استاد بوکس با حالتی نامتعادل) ، و Tri-Borg (ترکیبی از Cyrax، Sektor و Robot Smoke) را نمایش می دهد.

کاراکترهای DLC قبلی Mortal Kombat X شامل  Jason Voorhees ،  Predator, Tanya و Tremor بودند. همچنین استودیوی توسعه دهنده ی NetherRealm ، شخصیت هایی از قبیل Terminator و Michael Myers را نیز به عنوان کاراکترهای DLC برای Mortal Kombat X در نظر گرفته بود که هنوز ورود این دو کاراکتر به دنیای این بازی نامشخص است.

هزینه ی Kombat Pack 2 تا کنون اعلام نشده است اما اولین نسخه با قیمت 30 دلار فروخته می شد.

بازی Mortal Kombat X در ماه آوریل سال 2015 برای Xbox One ، PlayStation 4 و PC عرضه شد و تاکنون بیش از 5 میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است. متاسفانه نسخه های Xbox 360 و PlayStation 3 این بازی لغو شده و هرگز عرضه نشدند .

 

م.حافظ | اخبار | 12/01/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.