نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 03 خرداد 1402
ساعت 11:00

رونمایی گیم پلی Mortal Kombat 1 در Summer Game Fest خواهد بود

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ WB Games و NetherRealm Studios اخیرا از بازی Mortal Kombat 1 رونمایی کردند که این رونمایی نیز به سنت عناوین گذشته این سری، با استفاده از تریلر CG صورت گرفت. در این رابطه، البته تریلر گیم‌پلی نیز در پیش خواهد بود و درحالی که برخی از گمانه‌زنی‌ها از رونمایی این نمایش در جریان برنامه امشب PlayStation Showcase می‌گفتند، اخیرا تایید شده که Summer Game Fest 2023 مقصد این نمایش خواهد بود.

Ed Boon رئیس استودیو NetherRealm و خالق این سری، اخیرا تایید کرده که شخصا در رویداد Summer Game Fest 2023 حاضر خواهد شد و در جریان برنامه، طرفداران را برای اولین بار با مکانیک‌های جدید و گیم‌پلی بازی، نظیر سیستم Kameo fighters آشنا خواهد کرد. گفتنی است که این سیستم با توجه به توضیحات رسمی سازندگان در زمان رونمایی، کارکردی از نوع یار کمکی را در حین مبارزات خواهد داشت. همچنین می‌توان انتظار داشت که در این برنامه از دیگر بخش‌های همیشگی گیم‌پلی نظیر مبارزات سنگین و البته Fatalities نیز رونمایی شود.

رویداد Summer Game Fest 2023 در روز 8 ژوئن (18 خرداد) برگزار خواهد شد و تایید شده که بیش از 40 ناشر و شرکت فعال در صنعت بازی در آن حضور خواهند داشت. همچنین به گفته جف کیلی تهیه‌کننده و مجری برنامه، طرفداران در این رویداد حدود دو ساعته می‌توانند منتظر رونمایی از سه یا چهار بازی بسیار بزرگ نیز باشند.

گفتنی است که Mortal Kombat 1 نیز در روز 19 سپتامبر (28 شهریور) برای Xbox Series X/S، PS5، Nintendo Switch و PC منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.