نویسنده: FariD یکشنبه، 23 خرداد 1395
ساعت 10:52

PS4K میزبان بازی های انحصاری نخواهد بود

5 از 5

همانطور که پیشتر گفتیم، کمپانی سونی وجود کنسولی به نام PS4K (که همچنین با پسوند Neo شناخته می شود) را تایید کرده است و این کنسول قرار است نسخه پیشرفته تری از مدل PS4 کنونی باشد و برای پشتیبانی از تلویزیون های 4K و ایجاد بهترین فرصت ممکن برای تحربه بازی های واقعیت مجازی توسط دستگاه PS VR طراحی شده است. با همه این ها، حال مشخص شده است که قرار نیست هیچ بازی انحصاری ای برای این کنسول منتشر شود.

آقای Andrew House مدیر ارشد و رییس کمپانی سرگرمی های تعاملی سونی طی مصاحبه ای جنجال برانگیز که فایننشال تایمز با او انجام داد، تایید کرد که هیچ بازی انحصاری ای برای این کنسول جدید تعریف نخواهد شد.

وی گفت: «تمام بازی ها مورد پشتیبانی PS4 استاندارد خواهند بود، هرچند که پیش بینی ما این است که همه یا اکثریت قریب به اتفاق گیمرها نیز از این PS4 پیشرفته استفاده خواهند کرد».

اگر چه که PS4K در فستیوال E3 که همین هفته برگزار می شود رونمایی نخواهد شد، حداقل به طور قطع به یقین رونمایی فیزیکی آن منتفی است، اما بسیار جالب و شگفت انگیز خواهد بود اگر سونی در طول کنفرانس خبری خود که سه شنبه همین هفته برگزار می شود از این سخت افزار جدید برای ارائه برخی تریلرها و دموهایی از گیم پلی بازی ها استفاده کند.

شایان ذکر است که هنوز قیمت رسمی PS4K اعلام نشده است و شرکت سونی صرفاً به اعلام گران تر بودن آن از سخت افزار کنونی بسنده کرده است. تاریخ عرضه رسمی این کنسول نیز هنوز اعلام نشده است.

FariD | اخبار | 12/06/2016
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    خیلی خوبه که عنوان انحصاری نداشته باشه تا مجبور به خریدش نشیم . البته امیدوارم این سیاست سونی در آینده تغییری نکنه :bored:

    ‏farid از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.