نویسنده: FariD یکشنبه، 31 مرداد 1395
ساعت 13:31

1.3 میلیون دلار جایزه برای رویدادهای FIFA 17

5 از 5

کمپانی EA Sports اعلام کرده است که برای رویداد بعدی سری اصلی خود که بیشتر بر FIFA 17 متمرکز است، 1.3 میلیون دلار برای 12 ماه آتی در نظر گرفته است.

این رویداد با بازی های رقابتی هفتگی در مود FUT Champions این بازی شروع می شود. در این رویداد، در هر هفته باید برای به دست آوردن پاداش های درون بازی تلاش کنید و خود را به رده های بالای جدول رتبه بندی برسانید. این ارزیابی از ماه اکتبر (مهر/آبان 1395) شروع می شود اما برای شرکت در آن باید نخست در مود FUT Champions به رقابت بپردازید.

بازیکنان برتر سری Ultimate Team Championship همچنین به شرکت در رقابت های جام جهانی تعاملی فیفا (FIFA Interactive World Cup) دعوت می شوند. طی این زمان، به بازیکنان در سرتاسر جهان این فرصت داده می شود تا در ماه فوریه (بهمن/ اسفند 1395) صلاحیت لازم را کسب کنند؛ یک مسابقه گرند قهرمانی (Grand Champion) نیز در آگوست (شهریور/ مهر 1396) برگزار خواهد شد.

این رقابت ها در FUT Champions تنها برای آن دسته از بازیکنان که از کنسول های نسل هشت و رایانه های شخصی استفاده کنند قابل دسترسی خواهد بود. بررسی صلاحیت ها برای سری Ultimate Team Championship هم صرفاً برای کنسول های PS4 و XB1 در نظر گرفته می شود.

منبع: EA

FariD | اخبار | 21/08/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.