نویسنده: FariD سه شنبه، 02 شهریور 1395
ساعت 07:22

اظهار نظر Neocore Games درباره نئو و اسکورپیو

5 از 5

خبرنگاران سایت dualshockers در جریان نمایشگاه Gamescom با آقای دیوید مارتا، رییس روابط عمومی و بازاریابی شرکت Neocore Games ملاقات کردند. در حالی که صحبت های رد و بدل شده بیشتر در باب بازی هنوز منتشر نشده Warhammer 40000: Inquisitor - Martyr بود، اما آقای مارتا در مورد عرضه کنسول های مورد انتظار PlayStation Neo و Project Scorpio از سوی دو غول سونی و مایکروسافت سخنانی ایراد کرد:

«هر وقت که یک فناوری جدید رخ می نماید، قطعا به آن نظر می کنیم. لذا مثلاً برای نئو و اسکورپیو، قطعاً به این دو کنسول جدید نگاه خواهیم کرد و می بینیم که چکاری می توانیم با آن ها انجام دهیم. بدیهی است که می توانیم از نهایت توان این کنسول ها بهره ببریم، دقیقاً همان کاری که با نسخه PC سه گانه Van Helsing و نسخه های کنسولی آن انجام دادیم.»

وقتی که از آقای مارتا سوال شد که آیا این کنسول های جدید کار اضافی ای را در زمینه تست و بررسی و کیفیت سنجی تحمیل می کنند یا نه، وی گفت:

«از یک نظر توسعه دهنده باید کار بیشتری انجام دهد، چرا که باید یک نسخه را برای PS4 و نسخه دیگری از بازی را برای نئو تدارک ببیند. لذا از این نظر کار بیشتری باید صورت بگیرد؛ اما از نظر دیگر این موضوع، توان اجرا و عملکرد بیشتری را به ما می بخشد».

FariD | اخبار | 23/08/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.