نویسنده: م.حافظ شنبه، 21 مرداد 1396
ساعت 14:10

پشتیبانی موتور Unreal Engine 4 از Xbox One X

5 از 5

موتور Unreal Engine 4 از Xbox One X نیز پشتبانی خواهد کرد

هم اکنون موتور Unreal Engine 4 از تمامی پلتفرم های مهم و اصلی موجود در بازار پشتیبانی می‌کند. در آپدیت جدیدی که برای این موتور ارائه شده با شماره 4.17 ، حمایت و پشتیبانی از دستگاه جدید Xbox One X شرکت مایکروسافت نیز اضافه شده است. البته این پشتیبانی فعلاً بعنوان یک پشتیبانی مقدماتی در نظر گرفته شده است بدین معنا که پشتیبانی کلی و کامل موتور Unreal Engine 4 از Xbox One X احتمالاً ظرف چند ماه آینده میسر خواهد شد؛ مانند پشتیبانی این موتور از Nintendo Switch که مراحل پیشرفت و توسعه آن حدود چند ماه به طول انجامید.

این اخبار بسیار مهم و خوبی برای سازندگان کوچکتر است زیرا به آنها اطمینان خاطر می‌دهد که در ساخت بازی هایشان (با استفاده از موتور Unreal Engine 4) می‌توانند قدرتمندترین کنسول مایکروسافت را نیز مد نظر داشته باشند. البته هنوز موتور Unreal Engine 4 موفق نشده در میان سازندگان کوچکتر، به جایگاهی که موتور Unity در میان آنها دارد دست پیدا کند اما باز هم تعداد زیادی از عناوین کوچکتر و همچنین سازندگان مستقل از موتور Unreal Engine 4 استفاده می‌نمایند و بنابراین این خبر می‌تواند برای آنها بسیار خوشحال کننده باشد.

کنسول Xbox One X در تاریخ 7 نوامبر 2017 (16 آبان 1396) وارد بازار خواهد شد. در حال حاضر بازی های زیادی برای پشتیبانی از این کنسول تأیید شده اند.

م.حافظ | اخبار | 12/08/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.