نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 16 شهریور 1397
ساعت 09:00

Forza Horizon 4 در Xbox one X ویترین گرافیک خواهد بود

0 از 5

به تازگی کارگردان بازی Forza Horizon 4، اطلاعات جدیدی را از ویژگی‌های نسخه Xbox One X آن به اشتراک گذاشته است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سری بازی‌های Forza Horizon حالا مدت‌هاست که به محبوبیتی در حد و اندازه‌های سری اورجینال Motorsport رسیده و با هر نسخه، به بازی بهتر و موفق‌تری تبدیل می‌شود؛ در این زمینه حتی برخی از بازی «فورزا هورایزن 3» به عنوان بهترین بازی موجود برای ایکس‌باکس وان نام می‌برند. نکته بسیار کلیدی که پیرامون این سری بازی و حتی سری Forza Motorsport وجود دارد، این است که وقتی صحبت از جلوه‌های بصری و گرافیکی باشد، این دو سری همواره فوق‌العاده قدرتمند و کم‌رقیب نشان می‌دهند. به نوعی با هر نسخه جدیدتر، بهترین کلاس ممکن گرافیکی و پیشرفت‌های فنی در آن بازی‌ها را شاهد هستیم، و سازندگان آن‌ها دائما در حال قدرت‌گیری هرچه بیشتر از سخت‌افزار هستند.

در ادامه همین روند، بازی Forza Horizon 4 نیز دقیقا دنبال‌کننده این خط است و حالا نه تنها درحال گرفتن حداکثر قدرت ایکس‌باکس وان است، بلکه حتی از توانایی بیشتر کنسول Xbox One X هم به بهترین شکل، نهایت استفاده را خواهد برد. گزارش اخیر که اولین بار در مصاحبه کارگردان خلاق بازی یعنی Ralph Fulton منتشر شده، او درباره ویژگی‌های گرافیکی فورزا هورایزن 4 در کنسول ارتقایافته مایکروسافت به صحبت پرداخته است. او در این زمینه گفت:

روی ایکس‌باکس وان ایکس، بازی Forza Horizon 4 یک نمایشگاه و ویترین گرافیکی خواهد بود ... دادن شانسی به بازیکنان است تا قدرت واقعی کنسول را با این بازی در دو حالت 4K/30 FPS و 1080p/60 FPS تماشا کنند.

هدف ما با بازی Forza Horizon 4، این بود که به بازیکنان تجربه‌ای جذاب و هیجان‌انگیز را در قالب دنیایی جهان‌باز، اشتراکی، کاملا پویا و زنده از نظر هم آب و هوا و هم گردش فصول ارائه کنیم که همه این‌ها بدون در نظر گرفتن پلتفرم مقصد بازیکنان باشد ... [بازیکنان در هر دو کنسول ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 قادر به تجربه این موارد هستند] ولی بازیکنان ایکس‌باکس وان ایکس و PC های قدرتمند مجهز به ویندوز 10، می‌توانند از گرافیک و جزئیات بالاتری از طریق تنظیمات رزولوشن 4K، تکسچرهای ارتقا یافته‌تر، استاندارد HDR، نورپردازی ارتقایافته و سایر ویژگی‌ها برخوردار باشند. ما همچنین با استفاده از قدرت اضافی موجود در Xbox One X این گزینه که بازیکنان بتوانند با نرخ فریم 60 در رزولوشن پایین‌تر بازی کنند را نیز فراهم کرده‌ایم.

پیرامون نسخه معمولی ایکس‌باکس وان بازی، پیش از این تایید شده بود که این نسخه، نه از رزولوشن 4K و نه از نرخ فریم 60 برخوردار خواهد بود. بر این اساس، این نسخه با ترکیب 1080p/30 FPS در کنسول معمولی Xbox One اجرا می‌شود.

Forza Horizon 4 قرار است در روز ۲ اکتبر (۱۰ مهر) به شکل انحصاری برای ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.