نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 31 فروردين 1399
ساعت 09:00

نسخه ویژه و محدود کنسول Xbox One X مدل Cyberpunk 2077 معرفی شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از چند روز گمانه‌زنی، مایکروسافت سرانجام از باندل ظرفیت محدود و ویژه Xbox One X برای بازی Cyberpunk 2077 رونمایی کرد.

در حالی که از چند روز پیش، برخی اشاره‌ها به رونمایی نزدیک یک محصول مایکروسافت در ارتباط با بازی Cyberpunk 2077 وجود داشت، این شرکت اخیرا به صورت رسمی از یک مدل بسیار ویژه و با ظرفیت محدود Xbox One X رونمایی کرده که طراحی متفاوت و مخصوص سایبرپانکی دارد. گفتنی است که بازی Cyberpunk 2077 که قبلا قرار بود در همین ماه میلادی جاری عرضه شود، درنهایت با اعلام قبلی تاخیر خورد و حالا انتظار می‌رود که در اواخر تابستان منتشر شود. با توجه به اینکه این بازی یکی از مهم‌ترین عناوین موردانتظار سال ۲۰۲۰ محسوب می‌شود، مایکروسافت مدل ویژه‌ای از کنسول‌های Xbox One X با تم این بازی را معرفی کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید.

 

همان‌طور که در تیزر دیده می‌شود، این یک مدل ویژه از Xbox One X است که مدل طراحی و رنگ‌بندی خاص و آینده‌گرایانه‌ای دارد که متناسب با تم بازی در صف عرضه Cyberpunk 2077 است. این مدل ویژه، شامل رنگ‌بندی متناسب برای کنترلر کنسول نیز می‌شود؛ از نکات جالب طراحی دسته، دیده شدن عبارت «No Future» و همچنین یک لوگوی سامورایی است.

بازی Cyberpunk 2077 قرار است در روز ۱۷ سپتامبر (۲۷ شهریور) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، پی‌سی و گوگل استیدیا منتشر شود. استودیو سازنده این بازی یعنی CD Projekt RED قبلا انتشار بروزرسانی رایگان و مخصوص نسل نهمی این بازی برای Xbox Series X را تایید کرده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.