نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 30 فروردين 1399
ساعت 18:00

صداپیشه شخصیت Leon در بازی کلاسیک Resident Evil 2 درگذشت

4 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Invader Studios اعلام کرده که پل حداد (Paul Haddad) صداپیشه شخصیت Leon در بازی اورجینال Resident Evil 2 در سن ۵۶ سالگی درگذشته است.

Paul Haddad که برای طرفداران قدیمی‌تر سری رزیدنت اویل، به عنوان صداپیشه انگلیسی شخصیت لیان در بازی اورجینال Resident Evil 2 شناخته می‌شود، به تازگی و در سن ۵۶ سالگی درگذشته است. این خبر، توسط تیم Invader Studios منتشر شده که این صداپیشه را برای بازی ژانر وحشت-بقای خود یعنی Daymare 1998 استخدام کرده بودند. لازم به ذکر است که این صداپیشه کانادایی، گرچه سابقه بلندی در زمینه صداگذاری در انیمیشن‌ها و فیلم‌های مختلف دارد، ولی کارنامه او در صنعت گیم محدود به همین دو بازی یعنی Resident Evil 2 اورجینال و بازی Daymare 1998 است که در سال ۲۰۱۹ برای پی‌سی منتشر شده بود.

در پست اخیر Invader Studios که در ادامه مشاهده می‌کنید، البته به علت مرگ این صداپیشه اشاره‌ای نشده است:

Paul Haddad، دوست عزیز ما، و یک نماد در میان جامعه طرفداران سری Resident Evil، اخیرا درگذشته است. ما واقعا مفتخر بودیم که این شانس را برای آشنا شدن با او و کار کردن با چنین شخص بزرگ و بااستعدادی پیدا کردیم. روحت شاد پل. شما تا ابد در قلب‌های ما جاودان خواهید ماند.

گفتنی است که شخصیت لیان اسکات کندی که یکی از محبوب‌ترین کاراکترهای سری بازی‌های رزیدنت اویل محسوب می‌شود، ورود خود به صنعت گیم و این سری را با صدای Paul Haddad شروع کرد و به این ترتیب، هنرمندی این صداپیشه همواره در اذهان طرفداران باقی خواهد ماند. او البته در نسخه ریمیک همین بازی که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد، مجددا برای صداگذاری روی شخصیت لیان بازنگشت و کپ‌کام از Nick Apostolides برای این کار استفاده کرد. گفتنی است که Apostolides نیز پس از انتشار خبر اخیر، پیام تسلیتی را برای صداپیشه درگذشته کانادایی منتشر کرده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.