نویسنده: م.حافظ یکشنبه، 03 بهمن 1395
ساعت 19:38

آیا مجموعه بازیهای Resident Evil برای Nintendo Switch عرضه خواهندشد یا خیر؟

5 از 5

استودیوی Capcom اعلام کرده است که تمایل و اشتیاق فراوانی در عرضه بازیها برای Nintendo Switch دارد اما فعلاً هیچ برنامه و تصمیمی برای ارائه مجموعه بازیهای Resident Evil برای Nintendo Switch ندارد. تولیدکننده بازیهای Resident Evil آقای Masachika Kawata درمورد Switch اظهار داشته است: «من معتقدم که Nintendo Switch دستگاه بسیار منحصر به فردی است. اما هیچ برنامه ای در زمینه عرضه بازیهای Resident Evil برای آن نداریم.»
استودیوی Capcom از جمله استودیوهای شریک و همکار برای Nintendo Switch می باشد و بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که برخی از بازیهای این استودیو برای کنسول جدید Nintendo Switch عرضه شوند.
همانطور که می دانید جدیدترین بخش از فرنچایز Resident Evil عنوان Resident Evil 7: Biohazard می باشد که قرار است در تاریخ 24 ژانویه 2017 (5 بهمن 1395) برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه گردد. فیلم بعدی Resident Evil با عنوان The Final Chapter نیز در تاریخ 27 ژانویه (8 بهمن) ارائه خواهدشد.

م.حافظ | اخبار | 22/01/2017
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1395
    نظرها: 48
    تشکر: 18
    تشکرشده: 73
    کنسول‌های بازی:

    قبلا یک حرفائی در مورد اینکه تونسته بودن رزیدنت اویل 5 رو با اون گرافیکش روی 3Ds اجرا کنن میزدن. همون وقتا که revelations اولین بار برای 3DS عرضه شد رو میگم . اگر یک کنسول دستی میتونست اون حجم از دیتا رو پردازش کنه، اون هم 4 سال پیش، چرا نینتندو سویچ که تقریبا دستگاه بروزی به حساب میاد نتونه اینکار رو انجام بده :bored:

    آخرین بار در تاریخ حدود 7 سال قبل توسط Zelda ویرایش شد
    ‏**M**R** و ‏سینا محمدی از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: دی 1395
    نظرها: 104
    تشکر: 91
    تشکرشده: 78

    البته احتمال پورت شدن resident evil 4 برای این کنسول خیلی زیاده
    بالاخره هر چی باشه این بازی برای همه کنسول ها اومده

    ‏**M**R** از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.