نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 27 ارديبهشت 1396
ساعت 12:24

تأخیر در عرضه Ace Combat 7: Skies Unknown

4 از 5

عرضه ی بازی Ace Combat 7: Skies Unknown به تاخیر افتاد

کمپانی Bandai Namco  اعلام کرده است که عنوان Ace Combat 7: Skies Unknown با تأخیر مواجه گردیده و عرضه آن به سال 2018 موکول شده است. Ace Combat 7: Skies Unknown جدیدترین بخش از سری مبارزه هوایی و هواپیمایی Ace Combat می‌باشد.

Ace Combat 7: Skies Unknown درابتدا انحصاری PS4 بود اما چند ماه قبل کمپانی Bandai Namco اعلام کرد که این بازی را برای Xbox One و PC نیز عرضه می‌کند. اگرچه این بازی همچنان شامل برخی محتوای انحصاری PS4 به صورت مأموریت های VR (واقعیت مجازی) می‌باشد که توسط PlayStation VR قابل استفاده هستند، با این وجود دیگر یک بازی انحصاری PS4 به حساب نمی‌آید. با اینکه تاریخ دقیق عرضه برای این بازی تعیین نشده بود اما بر اساس برنامه های قبلی این بازی می بایست تا آخر سال جاری 2017 عرضه می‌شد اما در حال حاضر به سال 2018 موکول گردیده است. علت این تأخیر، دستیابی به کیفیت مورد انتظار سازندگان است.

تهیه کننده بازی Ace Combat 7 آقای Kazutoki Kono پیامی در مورد تصمیم برای تأخیر در عرضه این بازی منتشر کرده است:

«ترکیب موتورUnreal 4  با قدرت سخت افزار PC و کنسولهای نسل جاری، درواقع فرصتی بسیارخوب برای ما فراهم آورده تا بتوانیم بهترین تجربه از سری Ace Combat را بسازیم.»

Ace Combat 7 به عنوان یک بازگشت به اصل و سرچشمه سری Ace Combat معرفی شده است. Bandai Namco اعلام کرده است که در نمایشگاه E3 امسال، مأموریت های غیر VR از این بازی را برای اولین بار نمایش خواهد داد.

م.حافظ | اخبار | 17/05/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.