نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 08 خرداد 1396
ساعت 17:01

9 توصیه مهم قبل از آغاز بازی Injustice 2

5 از 5

نکاتی که بهتر است قبل از انجام بازی Injustice 2 بدانید :

Injustice 2 نیز مانند بیشتر بازیهای مبارزه ای شامل مجموعه ای از مکانیک ها و تدابیری است که در ابتدا درک کامل آنها کار آسانی نیست. به همین دلیل ما در اینجا 9 نکته مهم درباره این بازی را گردآوری کرده ایم که در جهت درک اصول بنیادی بازی، انتخاب یک مبارز کارامد و افزایش شانس در مبارزات، شما را یاری می‌کند.
Injustice 2 دنباله بازی محبوب و موفق Injustice: Gods Among Us (عرضه شده در سال 2013) می‌باشد که اخیراً برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One عرضه شده است.

ابتدا مد داستانی بازی (Story mode) را تجربه کنید

injustice
Injustice 2 مانند دیگر بازیهای مبارزه ای در بردارنده مکانیک ها و تدابیری است که تنها تجربه مد Practice و بخش آموزشی برای درک کامل آن کافی نیست. شما نیازمند آموزش عملی و سودمند در مقابل یک حریف فعال هستید. حال آنکه بخش چند نفره آنلاین و Multiverse به عنوان ابزارهای آموزشی سودمند تلقی می‌شوند، ما پیشنهاد می‌کنیم که بعد از بخش آموزشی، مد داستانی بازی را تجربه کنید. بدین ترتیب بهتر می‌توانید خودتان را با سیستم مبارزه ای بازی وفق دهید و بهتر با آن آشنا شوید.

با زبان ویژه بازی آشنا شوید

injustice
Injustice 2 شامل عبارت ها و کلمات رمزی و ویژه بسیاری است. یادگیری این اصطلاحات بسیار ضروری است و به درک بهتر زبان مبارزه و درک اتفاقات موجود کمک می‌کند.

کمبوهای خود را بشناسید

injustice
کمبوها از جمله مهمترین چیزها در بازی Injustice 2 هستند و یادگیری و شناخت آنها مهم است. کمبوهای پایه ای در این بازی وجود دارند که با فشردن همزمان دکمه های مربوط به حملات Light ، Medium و Heavy به طور متوالی، براحتی اجرا می‌شوند. اما برخلاف بازی Street Fighter ، در این بازی کمبوها نیاز به زمان بندی ویژه ای ندارند. هر چه قدر دکمه ها با سرعت بیشتری فشرده شوند، نتیجه دلخواه حاصل خواهد شد. درواقع به بیان دیگر، مهمترین و اصلی ترین نکته ای که باید یاد بگیرید ارتباط و پیوستگی حرکت های ویژه متوالی و پشت سر هم می‌باشد. امکان انجام چنین کاری برای همه‌ی کمبوهای پایه ای وجود ندارد اما وقتی که یکی از کمبوهای پایه ای با این ویژگی را یافتید قادر خواهید بود ضربات سنگینی با سرعت زیاد به حریف وارد کنید.
همچنین یک تفاوت بزرگ دیگری میان Injustice و بازیهای مبارزه ای ساخت کمپانی کپکام (مثل استریت فایتر) وجود دارد بدین صورت که: در هنگام استفاده از حملات پرشی، نیاز نیست قبل از فشردن دکمه بعدی تا زمان فرود بر روی زمین صبر کنید. هنگامی که حملات پرشی اجرا می‌شود، می‌توانید کمبوهای بعدی را اجرا کنید حتی قبل از اینکه روی زمین فرود آیید.

به محیط اطرافتان توجه کنید

injuxtice
هر وقت به اشیاء قابل استفاده نزدیک شوید، آن شیء به صورت نورانی نمایان می‌شود و یک آیکن کوچک در کنار نوار سلامتی شما ظاهر می‌گردد. کاراکترهای مختلف، استفاده های متفاوتی از اشیاء می‌کنند. بعنوان مثال، کاراکترهای با جثه بزرگتر این اشیاء را برداشته و به سمت حریف پرتاب می‌کنند، در حالیکه کاراکترهای با جثه کوچکتر از آنها بعنوان جایگاهی برای پرش استفاده می‌نمایند. می‌توانید با موقعیت یابی صحیح، محیط اطرافتان را با کمبوهای خود ترکیب کنید و از مجموعه آنها برای شکست حریف استفاده نمایید.
تغییر مرحله ها و میدان مبارزه بازی را به خاطر داشته باشید. ضربه زدن به حریف با دکمه های Back+Heavy در نزدیکی حاشیه مخصوصی از مراحل (میدان های مبارزه) منجر به تغییر مرحله (میدان بازی) می‌گردد و درنتیجه صدمه بسیار زیادی به حریف وارد می‌شود.

سبک خودتان را پیدا کنید

injustice
در بازی Injustice 2 حدود 29 کاراکتر متفاوت وجود دارند و در نتیجه این بازی سبک های متفاوتی از مبارزه را ارائه می‌دهد که می‌توانید از میان آنها سبک دلخواهتان را انتخاب کنید. اما کدام یک از آنها برای شما مناسب است؟
گیمرهای دوستدار حرکات تهاجمی و پرخاشگر، در این بازی شانس زیادی دارند زیرا بسیاری از کاراکترهای این بازی قابلیت و توانایی این کارها را دارند. برای این هدف، کاراکترهای Superman و Batman ایده‌آل هستند، آنها 2 تا از متعادل ترین و قدرتمندترین کاراکترهای این بازی محسوب می‌شوند. همچنین کاراکترهای Wonder Woman ، Cheetah ، Robin و The Flash نیز مبارزهای بسیارمتعادلی هستند.
اگر دوستدار حرکات پرتابی و موشکی و خواهان کنترل فاصله بین خود و حریفتان هستید کاراکترهایی چون Brainiac ، Green Arrow و Doctor Fate برای این هدف بسیار عالی هستند. اگر دوست دارید به صورت کشمکش، کشتی گرفتن و گلاویز شدن بازی کنید کاراکترهای Bane و Swamp Thing مناسب این کار می‌باشند.
کسانی که می‌‎خواهند حریفشان را گیج و مضطرب کنند کاراکتر Harley Quinn به آنها پیشنهاد می‌شود. اگر از آزار دادن و زجر حریف خود لذت می‌برید کاراکتر Captain Cold یک انتخاب بی نظیر است.

عاقلانه از روش برخورد شدید با حریف (Clash) استفاده کنید

injuxtice
اگر از استفاده زیاد و طولانی مدت کمبوها خسته شدید مکانیک های Clash (برخورد با حریف) کمک بسیار خوبی هستند. هنگامی که روی دومین نوار سلامتی هستید، نگه داشتن دکمه های فوروارد (جلو) و R2 بی درنگ باعث یک cutscene کوچک میان شما و حریفتان می‌شود. پس از آن قادر خواهید بود تمام یا مقداری از واحدخون سوپر (Super meter) خود را استفاده کرده تا کمبوهای آنها را متوقف کرده و خودتان را نجات دهید. حریف هم می‌تواند برای مقاومت در برابر صدمات، بخشی از واحدخون خود را استفاده کند.
اگر شما واحدخون بیشتری نسبت به حریف داشته باشید آنگاه می‌توانید مطمئن باشید که با این روش پیروز می‌شوید.

تردستی را بیاموزید

injustice
تردستی شاید مهمترین بخش از سیستم کمبوی بازی Injustice 2 باشد. این روند هنگامی اتفاق می‌افتد که شما حریفتان را به هوا پرتاب می‌کنید و قبل از رسیدن آنها به زمین، کمبوهای خود را ادامه می‌دهید. برخی از حرکات از قبیل Back و Forward + Heavy باعث می‌شوند که حریف را از روی سطح زمین به بالا پرتاب کنید و بنابراین فرصت بهتری برای تردستی فراهم می‌آورد. هر یک از کاراکترها دارای حرکات ویژه بسیاری هستند که برای شما امکان تردستی را فراهم می‌کنند.
ارتباط و پیوستگی ضربات و حملات زنجیروار و متوالی صحیح باعث نگهداشتن حریف روی هوا می‌‌شود. این روند احتیاج به کمی تمرین دارد.

از Meter Burn استفاده کنید

injustice
استفاده از Meter Burn (R2/RT) همراه با حرکات ویژه، روش بسیارخوبی برای ادامه دادن کمبوها و افزودن شدت بیشتری به حملات است اما ممکن است استفاده از آن زمان بر باشد. برای انجام حرکات بسیاری باید دکمه Meter Burn را درست پس از اتصال حرکتی فشار دهید، بنابراین انجام این کار کمی مشکل است.
اما Meter Burn را می‌توان به صورت های دیگر نیز به کار برد. اگر در میانه یک سری حرکات کمبو قرار گرفته اید فشردن دکمه های Down ، Forward یا Down ، Back و Meter Burn کمبوهای شما را متوقف می‌کند و آنها را از طریق زمین یا دیوار تخلیه می‌سازد. بعلاوه این یک ابزار تدافعی خوب نیز محسوب می‌شود.
در این بازی باید منابع را به خوبی مدیریت کنید. بنابراین عاقلانه تصمیم بگیرید که چه زمانی از Meter Burn استفاده کنید.

باز کردن جعبه های غارت (Loot Boxes) را فراموش نکنید

injustice
پس از اینکه مدت زمانی طولانی مبارزه کرده اید، تمامی جعبه های غارتی که در صحنه Brother Eye Vault بدست آورده اید را باز کنید. محتویات موجود در این جعبه ها شامل تجهیزات اتفاقی هستند که می‌توانید از آنها در جهت افزایش فهرست کاراکترهای متفاوت استفاده کنید.

م.حافظ | اخبار | 29/05/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.