نویسنده: م.حافظ یکشنبه، 21 خرداد 1396
ساعت 13:31

E3 2017: ویدئوی بخش چندنفره Star Wars: Battlefront II

1 از 5

15 دقیقه از بخش چندنفره Star Wars: Battlefront II در E3 2017

طی کنفرانس خبری EA در رویداد EA Play 2017 ، کمپانی EA ویدئویی از گیم پلی بخش چند نفره بازی  Star Wars: Battlefront II منتشر کرد که قسمت هایی از مبارزه زمینی، مبارزه های هوایی و خیلی چیزهای دیگر از این بازی را نمایش می‌دهد. هم اکنون می‌توانید تریلر مذکور را در پایان متن مشاهده کنید.
بویژه این ویدئو نگاهی نزدیکتر به مبارزه چند نفره بر روی سیاره Naboo در مد Assault on Theed این بازی می‌اندازد. این ویدئوی 15 دقیقه ای، درواقع کشمکش و جدال میان روبات های مبارز و گروهی از سربازان را نمایش می‌دهد بدین صورت که تیم روبات ها محموله ای را به قسمت دیگری از نقشه اسکورت می‌کنند و گروه سربازان باید به دفاع بپردازند و روند کار آنها را متوقف سازند.
 Star Wars: Battlefront II از نوع بازی های شوتر اکشن در مد تک نفره و چند نفره می‌باشد که استودیوی EA DICE با همکاری Criterion Games  و Motive Studios مسئولیت ساخت آن را بر عهده دارد. این عنوان درواقع چهارمین بخش اصلی از فرنچایز Star Wars: Battlefront است. این بازی در تاریخ 17 نوامبر 2017 (26 آبان 1396) برای PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه خواهد شد.

م.حافظ | اخبار | 11/06/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.