نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 06 تیر 1396
ساعت 13:13

اطلاعات جدید بازی Wolfenstein 2: The New Colossus

0 از 5

اطلاعات جدید از بازی Wolfenstein 2: The New Colossus

بازی Wolfenstein 2: The New Colossus بسیار بزرگتر و بهتر از  تمام کارهای استودیوی Machinegames تاکنون خواهد بود و شامل بیش از 3 ساعت سینماتیک و عملیاتی بسیار طولانی می‌باشد. کارگردان خلاق بازی آقای Jens Matthies در مصاحبه با منبع خبری Metro GameCentral در مورد کاراکترهای بازی و وضعیت آنها نیز صحبت کرده است.

Jens Matthies اظهار داشته است: «همانطور که گفتم ما آزادی خلاق داستان بازی را تقریباً تکمیل کرده ایم اما من معتقدم که بخشی از آن این است که گروه کاراکترها طی بازی اول رشد و ترقی داشته اند. در پایان آن، کاراکترهای زیادی داشتیم؛ البته همه آنها تغییر کرده و اینبار حتی بیشتر ارتقا یافته اند. بنابراین در این بازی همه آن کاراکترها وجود دارند و همان ویژگی های اصلی و منحصر به فرد آنها حفظ شده است.»

بازی Wolfenstein 2: The New Colossus قرار است در تاریخ 27 اکتبر 2017 (5 آبان 1396) برای Xbox One ، PS4 و PC عرضه گردد.

این بازی درواقع یازدهمین بخش از سری Wolfenstein می‌باشد که در ادامه بازی Wolfenstein: The New Order (عرضه شده در سال 2014) ساخته شده است. مسئولیت ساخت آن بر عهده استودیوی MachineGames است که کمپانی Bethesda Softworks مسئولیت انتشار آن را بر عهده دارد. در ساخت این بازی از جدیدترین موتور شرکت  Id Software یعنی موتور id Tech 6 استفاده شده است.

م.حافظ | اخبار | 27/06/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.