نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 06 تیر 1396
ساعت 12:46

بازی جدیدی از سازنده بازی Infamous First Light در راه است

4 از 5

استودیوی Sucker Punch Productions مشغول کار روی بازی جدیدی است

سازنده بازی Infamous First Light یعنی استودیوی Sucker Punch Productions در حال ساخت بازی جدیدی است اما هنوز اطلاعاتی زیادی در مورد آن نداریم. در کنفرانس خبری سونی در E3 2017 هیچ صحبتی در مورد این بازی جدید نشد.

رئیس استودیوهای PlayStation Worldwide آقای Shuhei Yoshida در مصاحبه ای اظهار داشته که این بازی را بارها تجربه کرده است. او حرفش را ادامه داده و گویا قصد ارائه اطلاعاتی از آن را داشته اما ناگهان حرفش را قطع کرده است، گویا اطلاعاتش را برای زمان رونمایی کامل بازی نگه داشته است.

در ماه دسامبر 2015 (آذر 1394) آقای Scott Rohde گفت که نسخه اولیه بازی استودیوی Sucker Punch را همراه آقای  Yoshida تجربه کرده است. او اظهار داشته آن قسمتی از بازی که او تجربه کرده سرگرم کننده بوده است اما به این موضوع اشاره کرده که ساخت و توسعه این بازی یک فرآیند روان و متحرک است و هرچیزی می‌تواند در آن تغییر کند.

استودیوی Sucker Punch متعلق به کمپانی سونی است. آخرین بازی از این استودیو با نام Infamous: First Light در تابستان 2014 عرضه شد. شرکت سونی معتقد است که سری Infamous آینده ای خوب دارد. البته شواهد حاکی از آن است که استودیوی Sucker Punch مشغول کار بر روی یک IP جدید است.

آقای Yoshida اخیراً گفته است که شرکت سونی از معرفی برخی بازی ها در نمایشگاه E3 امسال ممانعت کرده و آنها را برای مراسم های دیگری نگه داشته است؛ شاید منظورش PlayStation Experience 2017 است.

م.حافظ | اخبار | 27/06/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.