نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 01 آبان 1399
ساعت 12:00

اشاره احتمالی لیست استخدامی ساکر پانچ به دنباله Ghost of Tsushima

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Sucker Punch در فهرست استخدامی جدید خود، به دنبال استخدام نویسنده علاقمند به «داستان‌های ژاپن فئودال» است.

با توجه به یک لیست استخدامی منتشر شده توسط استودیو Sucker Punch، این تیم ظاهرا به دنبال جذب نیرو برای ساختن دنباله Ghost of Tsushima، یا حداقل یک بازی دیگر در ارتباط با ژاپن فئودال است. لازم به ذکر است که وقایع بازی تحسین‌شده و پرفروش Ghost of Tsushima، الهام گرفته از برخی حوادث واقعی تاریخی در عصر ژاپن فئودال بوده است و همان‌طور که پیش بینی می‌شد، این تیم مایل است تا در پروژه بعدی نیز در همین دنیای داستانی باقی بماند.

براساس گزارشی جدید، استودیو ساکر پانچ به دنبال جذب نویسنده‌ای است که علاقمند به نوشتن داستان براساس تاریخ ژاپن فئودال باشد. پیرامون این استخدام و با توجه به عرضه حدود سه ماه پیش این بازی، به نظر نمی‌رسد که استودیو هدفی جز ساختن دنباله برای این بازی، یا حداقل بسته الحاقی جدید و داستانی داشته باشد. Sucker Punch تاکنون عرضه چنین بازی یا بسته الحاقی را تایید نکرده، ولی انتظار می‌رود که هدف از این استخدام مربوط به پروژه بعدی شرکت پیرامون یکی از همین دو مورد باشد.

در ارتباط با این بازی، ساکر پانچ اخیرا بروزرسانی بزرگی را نیز عرضه کرد که در یکی از مهم‌ترین تحولات، حالت قابل بازی جدید و آنلاین Ghost of Tsushima: Legends نیز به صورت رایگان به بازی اضافه شد. گفتنی این بازی انحصاری PS4، در PS5 نیز اجرا، و حتی با کمک ویژگی Game Boost این کنسول با نرخ فریم 60FPS نیز قابل تجربه است. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی مگ از این بازی با امتیاز 8٫6 از 10 را نیز مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.