نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 01 آبان 1399
ساعت 09:00

امکان تجربه Devil May Cry 5: Special Edition با مشخصات 4K/60fps

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در صورت غیرفعال کردن ray-tracing، امکان تجربه Devil May Cry 5: Special Edition در کنسول‌های نسل نهمی با مشخصات 4K/60fps و یا رزولوشن پاین‌تر با 120fps وجود دارد.

کپ‌کام نسل نهم کنسول‌های بازی را با انتشار نسخه ارتقایافته Devil May Cry 5 یعنی Devil May Cry 5: Special Edition شروع خواهد کرد. این نسخه به نسبت بازی اورجینال، ارتقاهای مخصوص نسل نهمی از جمله بالا رفتن سرعت لود، تکسچرهای باکیفیت‌تر، پشتیبانی از ابعاد تصویر بزرگ‌تر را دریافت می‌کند و البته اضافه شدن برخی محتواها از جمله شخصیت قابل بازی جدید یعنی Virgil نیز از دیگر ویژگی‌های آن خواهد بود. پیرامون این بازی، اخیرا یک کارمند تایید شده کپ‌کام در ResetEra، به سوالاتی پاسخ داده که اطلاعات جالبی را درباره بازی فاش می‌کند.

با توجه به صحبت‌های جدید، Devil May Cry 5: Special Edition در PS5 و Xbox Series X این امکان را به بازیکنان می‌دهد که نورپردازی ray-tracing را فعال یا غیرفعال کنند. در صورت فعال بودن این گزینه، بازی را می‌توان در دو حالت 4K/30FPS و یا 1080p/60FPS اجرا کرد. با این حال وقتی که این گزینه غیرفعال باشد، امکان تجربه بازی با هر کدام از حالت‌های 4K/60FPS و یا رزولوشن پایین‌تر با نرخ فریم تا 120FPS وجود خواهد داشت. گفتنی است که در این گزارش، توضیحی درباره احتمال پشتیبانی از رزولوشن 1440p داده نشده و همچنین مشخص نشده که بازیکنان Xbox Series S بازی را با چه مشخصاتی تجربه خواهند کرد.

بازی Devil May Cry 5: Special Edition در روز 10 نوامبر (20 آبان) برای Xbox Series X/S و در روز 12 نوامبر (22 آبان) برای PS5 منتشر می‌شود. کپ‌کام البته پیش از این گفته بود که بازی در روز لانچ برای Xbox Series X/S شامل ray-tracing نمی‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.