نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 19 تیر 1396
ساعت 12:57

تریلر زمان عرضه بازی Fortnite

4 از 5

تریلر سینمایی زمان عرضه بازی Fortnite

کمپانی Epic Games تریلر سینمایی زمان عرضه بازی Fortnite را منتشر کرده است که می‌توانید در ادامه متن مشاهده نمایید.

بازی Fortnite در تاریخ 25 جولای 2017 (3 مرداد) از طریق نسخه early access پولی بر روی PC و Xbox One و PlayStation 4 عرضه خواهد شد. کسانی که بسته Founder را پیش خرید کنند می‌توانند 4 روز زودتر در تاریخ 21 جولای (30 تیر) به آن دسترسی پیدا کنند.

بازی Fortnite مدت زمانی بسیار طولانی در مرحله ساخت و توسعه قرار داشته است. این بازی برای اولین بار در مراسم Video Game Awards در اواخر سال 2011 معرفی گردید.

بازی  Fortnite در ژانر تلاش برای حفظ بقا طراحی شده و درواقع بعنوان یک بازی سندباکس کو-آپ تلاش برای بقا تعریف شده است. مد این بازی تک نفره و چند نفره می‌باشد. گیمرها در این بازی با یکدیگر همکاری خواهند داشت تا بتوانند آیتم های موردنظر برای استفاده در ساخت سنگر را پیدا کنند.

درواقع آنها در طی روز به جستجوی آیتم ها و ساخت سنگرهایشان می‌پردازند و در طی شب از سنگرها در مقابل زامبی ها محافظت می‌نمایند. ویژگی «ساختن» درواقع مکانیک اصلی این بازی است. گیمرها می‌توانند هر دیوار سنگرشان را بسازند یا حتی در آن تغییر ایجاد نمایند.

بازی Fortnite کاری از استودیوهای People Can Fly و Epic Games می‌باشد که مسئولیت انتشار آن نیز بر عهده کمپانی Epic Games است.

م.حافظ | اخبار | 10/07/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.