نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 04 فروردين 1402
ساعت 09:00

اپیک گیمز ابزار بازی سازی Unreal Editor را به Fortnite اضافه کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت اپیک گیمز اعلام کرده که ابزار جدیدی به نام Unreal Editor را برای بازی فورتنایت منتشر کرده است. گفته شده که این ابزار جدید به بازیکنان اجازه می‌دهد تا بازی‌های ویدیویی ساخته شده توسط خودشان را مستقیما از طریق فورتنایت منتشر کنند. این ابزار که درکنار Fortnite‘s Creative toolset کار می‌کند، اجازه بازی‌سازی به شکل تیمی و مشارکتی را نیز می‌دهد و به این ترتیب یک تیم کامل نیز می تواند در ساخت و تست نقشه‌ها به صورت زنده با یکدیگر کار کنند. همزمان با لانچ این ابزار، اپیک تعدادی بازی به صورت دمو نیز در آن منتشر کرده تا قابلیت‌های ابزار را به نمایش بگذارد. این بازی‌ها در قالب تیزر معرفی و لانچ ابزار نیز توسط اپیک به اشتراک گذاشته شده که در ادامه مشاهده می‌کنید.

اپیک در ادامه گزارش خود گفته که لانچ ابزار Unreal Editor فورتنایت همزمان با عرضه creator Economy 2.0 نیز هست و با این آپدیت، اپیک برنامه پرداخت 40 درصد از درآمدهای item shop فورتنایت در نقشه‌ها را به سازندگان آن‌ها دارد.

Unreal Editor درحال حاضر فقط برای نسخه پی‌سی بازی Fortnite در دسترس قرار گرفته و اپیک گفته که با گسترش هر چه بیشتر نرم‌افزار این بخش می‌تواند ابزارهای بیشتری از Unreal Engine 5 را هم دریافت کند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.