نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 19 تیر 1396
ساعت 15:00

اطلاعات جدید بازی Star Wars Battlefront 2

0 از 5

اطلاعات جدید در مورد بازی Star Wars Battlefront 2

کمپانی EA آپدیت جدیدی در سایت رسمی خود منتشر کرده که اطلاعات جدید و بسیار جذابی در مورد ویژگی های جدید بازی Star Wars Battlefront 2 ارائه می‌دهد. بازی Battlefront 2 دارای ویژگی جدیدی به نام Star Cards خواهد بود؛ Star Cards بواسطه جعبه های قابل قفل گشایی در بازی بدست می‌آیند. نمونه ای از این ویژگی در نسخه آلفا بسته این بازی نیز وجود دارد.

Star Cards درواقع قابلیت های جدیدی به کاراکترها و کلاس های بازی اضافه می‌کنند. به نظر می‌رسد که این Star Card ها دامنه بسیار وسیعی از قابلیت های متفاوت داشته باشند. در اطلاعات ارائه شده در سایت EA آمده است: «بعنوان مثال حمله چرخشی Darth Maul. این مانور نظامی قدرتمند می‌تواند توسط Star Card های ویژه ای تغییر داده شود مثلاً در جهت پیش روی بیشتر یا سرعت حرکت بیشتر.»

بعلاوه کمپانی EA این موضوع را تأیید کرده که Star Card ها تنها محدود به قهرمانان و سربازان نظامی نخواهند بود بلکه ماشینهای قهرمان و هواپیماهای استارفایتر را نیز پوشش خواهند داد. علاوه بر بدست آوردن این Star Card ها از طریق جعبه های موجود در بازی، گیمرها این توانایی ها را از طریق تکمیل چالش ها و مأموریت های بازی نیز کسب خواهند کرد.

بازیStar Wars Battlefront 2  در تاریخ 17 نوامبر 2017 (26 آبان 1396) در سراسر دنیا برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه خواهد شد. این عنوان از نوع بازی های اکشن شوتر در مد تک نفره و چند نفره می‌باشد.

م.حافظ | اخبار | 10/07/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.