نویسنده: احسان ناخدا چهارشنبه، 22 شهریور 1396
ساعت 14:25

Rainbow Six Siege برای 100 اپراتور هدفگذاری کرده است

5 از 5

سازندگان قصد دارند تعداد اپراتورهای Rainbow Six Siege به عدد 100 برسد

مدتی قبل 3 اپراتور جدید به بازی Rainbow Six Siege اضافه شد، با این حال سازنده این عنوان یعنی استودیو Ubisoft Montreal اعلام کرد که فعلا قصد ندارند این روند را متوقف کنند. Alexandre Remy (کارگردان بازی) در مصاحبه‌ای با وب‌سایت PC Gamer اعلام کرد تیم آن‌ها امیدوار است که 100 اپراتور قابل‌بازی در این عنوان وجود داشته باشد.

ما قصد داریم تعداد اپراتورهای بازی را به 100 عدد برسانیم. من به شما اجازه می‌دهم تا محاسبه کنید که انجام این کار چقدر به طول می‌انجامد. هیچ دلیلی برای اینکه کار را در این نقطه متوقف کنیم، وجود ندارد. با توجه به اینکه هر سال 8 اپراتور به بازی اضافه می‌شود، Ubisoft باید 8 سال دیگر روی بازی کار کند تا 100 اپراتور در بازی داشته باشیم.

یوبی‌سافت پس از انتشار Siege (که آن موقع تنها 20 اپراتور در بازی بود) اعلام کرده بود که قصد دارند حداقل 50 اپراتور در بازی حضور داشته باشند. در حال حاضر این عنوان با احتساب سیزن جدید 33 عدد اپراتور در خود جای داده است. در چند روز گذشته سیزن Operation Blood Orchid برای بازی منتشر شد که 3 اپراتور Ela, Lesion و Ying و یک مپ جدید با نام Theme Park را به بازی اضافه کرد. این آپدیت علاوه بر موارد گفته شده تغییرات زیادی از نظر فنی در بازی ایجاد کرد که از جمله آن‌ها می‌توان ریبالانس کردن سلاح‌ها، بهبود نورپردازی، تغییر انیمیشن‌های صورت و ... اشاره نمود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.