نویسنده: احسان ناخدا پنج شنبه، 23 شهریور 1396
ساعت 17:14

Destiny 2 در صدر جدول پرفروش‌ترین بازی‌های بریتانیا قرار گرفت

0 از 5

Destiny 2 لقب بزرگترین «لانچ سال 2017» را بدست آورد

همانطور که انتظار می‌رفت، این هفته بازی Destiny 2 در رتبه اول جدول پرفروش‌ترین بازی‌های بریتانیا قرار گرفت. با توجه به آمار منتشر شده، Destiny 2 به پرفروش‌ترین بازی هفته اول عرضه در سال 2017 تبدیل گردید. با این حال، این عنوان نسبت به نسخه قبلی خود، 58% افت‌فروش در هفته اول داشته است.

البته توجه داشته باشید که فروش بازی‌های دیجیتالی بخش بزرگی را از بازار کنسول‌ها تشکیل می‌دهند و در این جدول، تنها آمار فروش نسخه فیزیکی بازی محاسبه شده است. علاوه بر این، نسخه اول Destiny برای X360 و PS3 هم عرضه شد، در حالی که این اتفاق برای نسخه دوم رخ نداد.

58% از فروش بازی‌های این هفته بر روی پلتفورم PS4 بوده است.

با توجه به توضیحات گفته شده، این هفته Uncharted: The Lost Legacy به رتبه دوم جدول سقوط کرد و 49% افت فروش داشته است. در کنار این بازی، این هفته دو عنوان از کمپانی مایکروسافت توانستند صعود قابل‌توجهی در جدول داشته باشد. این بار Forza Horizon 3 در رده سوم جدول قرار گرفت و Minecraft: Xbox One Edition هم از رتبه 24 به 11 صعود کرد.

این هفته اما چندین بازی جدید روانه بازار شدند که به غیر از Destiny 2، تقریبا هیچکدام نتوانستند رتبه قابل‌توجهی را کسب کنند. Knack II برای اولین بار در رده 12 جدول قرار گرفت، Monster Hunter Stories در رده 21 جدول جای گرفت و در آخر هم دو بازی The Binding of the Isaac: Afterbirth و LEGO Worlds (برای نینتندو سوییچ) به ترتیب در رتبه‌های 36 و 14 جدول این هفته حضور یافتند.

uk.destiny2

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.