نویسنده: فرشاد شنبه، 22 مهر 1396
ساعت 03:10

WWE 2K18 هم اکنون در دسترس برخی از بازیکنان قرار دارد

1 از 5

خریداران نسخه Deluxe بازی WWE 2K18 هم اکنون به این بازی دسترسی دارند

بازی WWE 2K18 بصورت رسمی در هفته آینده منتشر خواهد شد اما بازیکنان پلی‌استیشن 4 و اکس‌باکس وان که اقدام به خرید نسخه Deluxe کرده‌اند، هم اکنون به این بازی دسترسی دارند.

بازی WWE 2K18 آخرین عنوان از مجموعه بازی WWE است که سالانه توسط 2K Sports ساخته می‌شود. در این بازی با بهبود برخی قابلیت‌های نسخه سال گذشته روبرو هستیم که شامل مسابقات هشت نفره و حالت گسترش یافته MyCareer و پشت صحنه آزاد می‌شود. در این عنوان همچنین تعداد شخصیت‌های قابل انتخاب به حدود 200 نفر می‌رسد.

2K Sports همچنین محتوای قابل دانلود این بازی را معرفی کرده است که تا پایان سال 2017 و اوایل سال 2018 در دسترس بازیکنان قرار خواهند گرفت. این محتوای جدید منجر به اضافه شدن حرکات جدید، شخصیت‌هایی نظیر Hardy Boyz و ... می‌شوند.

بازی WWE 2K18 برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در تاریخ 25 مهر ماه منتشر خواهد شد. نسخه نینتندو سوئیچ این بازی در زمانی در فصل پاییز در دسترس قرار خواهد گرفت. کلیه افرادی که اقدام به پیش خرید هر نسخه از این بازی نموده باشند، به عنوان پاداش WWE Hall of Famer Kurt Angle را دریافت خواهند کرد.

فرشاد | اخبار | 13/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.