نویسنده: فرشاد یکشنبه، 23 مهر 1396
ساعت 02:32

فیل اسپنسر جزئیاتی را در مورد بازی Cuphead ارائه کرد

0 از 5

اسپنسر اعلام کرد که فروش بازی Cuphead بسیار خوب بوده است

فیل اسپنسر به عنوان رئیس Xbox نقش کلیدی در تمجیدات و ستایشات اخیر بازی Cuphead داشته است که بتازگی برای Xbox One و PC در دسترس قرار گرفته است. براساس گفته‌های اسپنسر، با آنکه کلیه روسای موجود در بازی را پیش از زمان عرضه بازی کشته است اما بازی را به پایان نرسانده است و برای آن علت خوبی دارد. او گفت:

فکر می‌کنم که من پیش از عرضه بازی، تمام روسای آن را کشتم، اما نه من برای چهار هفته در سفر بودم، پس شانس زیادی برای تکمیل بازی نداشتم.

اسپنسر همچنین اعلام کرد که فروش بازی Cuphead بسیار خوب بوده است گرچه از ارائه جزئیات دقیق فروش آن خودداری کرد. او گفت:

من برای استودیوی سازنده بازی خوشحالم. آن‌ها برای مدت زمان زیادی برروی این بازی کار کرده بودند و فروش خوب این بازی، پاداش آن‌ها بوده است. واکنش‌ها به این بازی بسیار عالی بوده است. ترکیب همه این‌ها با هم، فوق العاده می‌شوند.

براساس قرارداد مایکروسافت با سازنده بازی Cuphead، این بازی تا ابد در انحصار کنسول Xbox One و PC خواهد بود و هرگز برای کنسول PlayStation 4 عرضه نمی‌شود. براساس گفته اسپنسر، بدون سرمایه‌گذاری مایکروسافت شاید بازی Cuphead در جایگاه امروز خود نبود. او گفت:

تیم سازنده بازی Cuphead هدف معینی داشتند و می‌دانستند که قصد انجام چکاری دارند. برای همکاری با آن‌ها برروی این بازی سرمایه‌گذاری کردیم. ما فرصت‌های بیشتری را در این بازی دیدیم و این چیزی بود که قابلیت تبدیل شدن به عنوانی انحصاری برای کنسول ما را داشت. اگر ما برروی این بازی سرمایه‌گذاری نمی‌کردیم، شاید بجایی که اکنون رسیده است، نمی‌رسید.

استودیوی StudioMDHR به عنوان سازنده بازی Cuphead اخیراً اعلام کرده است که این بازی از زمان عرضه تاکنون 1 میلیون نسخه فروش داشته است اما این استودیو آمار دقیق فروش این بازی برروی پلتفرم‌های Xbox One و PC را به تفکیک اعلام نکرد. این بازی هم اکنون برای هر دو پلتفرم گفته شده در دسترس است.

فرشاد | اخبار | 14/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.