نویسنده: فرشاد شنبه، 29 مهر 1396
ساعت 23:06

7 تا 8 ساعت، زمان لازم برای اتمام بخش داستانی بازی Star Wars Battlefront 2 !

0 از 5

استودیوی موتیو (Motive Studios) مدت زمان لازم برای تمام کزدن بخش داستانی بازی Star Wars Battlefront 2 را اعلام کرد

برخلاف نسخه اول، بازی Star Wars Battlefront 2 استودیوی «دایس» (DICE) شامل بخش داستانی نیز می‌شود که توسط استودیوی «موتیو» (Motive) به رهبری Jade Raymond ساخته شده است. در بخش داستانی شاهد حضور Iden Versio به عنوان فرمانده Inferno Squad امپراطوری خواهیم بود که پس از مرگ امپراطور با «شورشیان» (Rebellion) به مبارزه می‌پردازد.

بخش داستانی بازی 30 سال از تاریخ دنیای «جنگ ستارگان» (Star Wars) را شامل می‌شود. با این شرایط، فکر می‌کنید چقدر طول می‌کشد تا بازیکنان به پایان بخش داستانی بازی Star Wars Battlefront 2 برسند؟ صحبت‌های David Robillard از استودیوی موتیو را در ارتباط با این موضوع در جریان مصاحبه ی Press Start با وی بخوانید:

فکر می‌کنم برای رسیدن به پایان بخش داستانی 5 تا 7 و نهایتاً 8 ساعت زمان نیاز است. دوست داریم که بازیکنان مستقیم وارد دنیای جنگ ستارگان شوند.

اما وضعیت بسته‌های الحاقی بخش داستانی بازی در آینده چطور خواهد بود؟ آیا بازی Battlefront 2 حالت‌ها، نقشه‌ها و قهرمانان جدیدی را دریافت خواهد کرد؟ Robillard در این رابطه اعلام کرد که آن‌ها برای چنین چیزهایی برنامه‌هایی دارند و استودیوی سازنده در انتظار مشاهده عملکرد بخش داستانی است. او اعلام کرد:

در حال حاضر آمادگی اعلام چیزی را نداریم، باید ببینیم که عملکرد بخش تک نفره چگونه خواهد بود.

بازی Star Wars Battlefront 2 در تاریخ 26 آبان ماه برای پلتفرم‌های Xbox One ،PS4 و PC منتشر خواهد شد.

فرشاد | اخبار | 21/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.