نویسنده: فرشاد دوشنبه، 01 آبان 1396
ساعت 20:04

سازنده بازی LawBreakers از احتمال ساخت نسخه نینتندو سوئیچ آن می‌گوید

0 از 5

احتمال ساخت نسخه نینتندو سوئیچ بازی LawBreakers وجود دارد اما امید زیادی نداشته باشید

LawBreakers نام جدیدترین عنوان «کلیف بلیزنسکی» (Cliff Bleszinski) به عنوان خالق مجموعه بازی Gears of War و مدیر عامل استودیوی «باس کی» (Boss Key) است که هم اکنون برای پلتفرم‌های PS4 و PC در دسترس قرار دارد.

اخیراً بلیزنسکی جزئیاتی را در مورد نسخه Xbox One این بازی ارائه کرده است اما نظر او در مورد نسخه نینتندو سوئیچ این بازی چیست؟ در مصاحبه اخیر بلیزنسکی با گیم‌اسپات، او به کنسول نینتندو سوئیچ اشاره‌ای داشته است. براساس اعلام بلیزنسکی استودیوی باس کی بدنبال استفاده از قابلیت‌های منحصر بفرد کنسول سوئیچ برای بازی LawBreakers است اما شاید ساخت چنین نسخه‌ای هرگز روی ندهد؛ او گفت:

در حال حاضر کنسول Xbox مورد توجه ما قرار دارد. نینتندو سوئیچ کنسول خوبی است، کانسپت کلی این کنسول فوق العاده است و عرضه آن، منجر به تحرک شرکت نینتندو شده است.

بلیزنسکی در ادامه اعلام کرد که به همراه تیم خود در حال بررسی عملکرد بازی LawBreakers برروی کنسول سوئیچ هستند. یکی از احتمالات این است که بازیکنان از طریق حالت 1v1 به رقابت با نزدیک‌ترین بازیکن بپردازند، گرچه این تنها یک ایده است اما اگر استودیوی باس کی، نسخه نینتندو سوئیچ این بازی را بسازد، از قابلیت‌های پرتابل این کنسول استفاده خواهد کرد. بلیزنسکی در این رابطه گفت:

من به این موضوع فکر می‌کنم که چه نوع تجربه‌ای را می‌توان از طریق نسخه نینتندو سوئیچ برای بازی LawBreakers خلق کرد؛ ایجاد قابلیتی برای رقابت با نزدیک‌ترین بازیکن یا چیزی شبیه به آن؟ نمی‌دانم. اگر روزی به سراغ ساخت نسخه نینتندو سوئیچ این بازی برویم، از قابلیت‌های پرتابل این کنسول استفاده خواهیم نمود.

در ماه جولای، Dan Nanni به عنوان سرپرست طراحان بازی LawBreakers در ارتباط با ساخت نسخه نینتندو سوئیچ اعلام کرد که قابلیت انجام هر کاری در دنیا وجود دارد اما ساخت چنین نسخه‌ای از بازی چالش‌هایی را برای آن‌ها ایجاد خواهد کرد.

فرشاد | اخبار | 23/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.