نویسنده: آرمین صیامی زاده دوشنبه، 20 فروردين 1397
ساعت 20:25

بازی جدید سازندگان LawBreakers معرفی شد

0 از 5

Radical Heights یک بازی در سبک Battle Royal خواهد بود

بعد از این‌ که عنوان قبلی استودیوی Boss Key یعنی LawBreakers از نظر مالی شکست خورد، این استودیوی تصمیم گرفت از آن فاصله گرفته و روی پروژه‌های جدید تمرکز کند و امروز بالأخره بازی جدیدشان را که Radical Heights نام دارد معرفی کرد.

این بازی در سال 2023 رخ می‌دهد و یک عنوان مجانی در سبک Battle Royal است که بازار آن در حال حاضر توسط PUBG و Fortnite تسخیر شده و از این لحاظ، Radical Heights رقابت سختی با این دو عنوان خواهد داشت. ظاهر این بازی همانطور که از تصاویر زیر پیداست، بسیار شلوغ و پر زرق و برق و یادآور دهه‌ی 80 است. گیم‌پلی این بازی دارای ویژگی منحصر به فردی است که به شما اجازه می‌دهد پولی که طی هر بازی بدست می‌آورید و با آن سلاح و آیتم می‌خرید را به دست بعد نیز منتقل کنید.

راه‌های مختلفی برای پول در آوردن در این بازی وجود دارند، از جمله تیراندازی به دستگاه‌های آرکید و ATM یا پیدا کردن چرخ‌هایی که به صورت رندوم ظاهر می‌شوند و در‌هایی داخلشان جایزه دارند. هرچقدر پول بیشتری داشته باشید معروف‌تر می‌شوید ولی هنوز معلوم نشده این سیستم در بازی چه کاربردی دارد.

اکثر آیتم‌های Radical Heights به صورت تزئینی هستند و تأثیری در گیم‌پلی ندارند و می‌توانید آن‌هارا به اتاق جایزه‌های خود اضافه کرده و هروقت خواستید از آن‌ها استفاده کنید. آقای Zach Lowery، مدیر پروژه‌ی بازی اذعان داشت:

Radical Heights یک پروژه‌ی شخصی است که 5 ماه سر آن وقت گذاشتیم و کار ساخت و نشرش را خودمان برعهده گرفته‌ایم. ما طرفداران پروپاقرص سبک Battle Royal و حال و هوای درخشان و خشن دهه‌ی 80 هستیم. به همین علت می‌خواهیم از این سبک به نفع خودمان استفاده کنیم و دنیایی با ظاهر دهه‌ی هشتاد خلق کنیم که در سال 2023، طی یک مسابقه‌ی دیوانه‌وار که شرکت‌کنندگان آن برای شهرت و پول می‌جنگند رخ می‌دهد.

در این بازی می‌توانید از ترامپولین برای پرش بیشتر و بمب‌های پولکی، دام‌های بادی، مواد منفجره‌ی از راه دور و حتی دورچرخه‌های BMX برای انجام حرکات عجیب و غریب استفاده کنید.

Radical Heights فردا، 21 فروردین در بخش Early Access استیم به صورت مجانی عرضه خواهد شد. پک آیتم‌ها و اضافت بازی نیز به قیمت 14.99 دلار برای علاقه‌مندان قابل خریداری خواهد بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.