نویسنده: قاسم ممتاز پنج شنبه، 04 ارديبهشت 1393
ساعت 18:26

ساخت نسخه ای جدید از رزیدنت اویل 2 با دوربین شولدر کم

4.67 از 5

رزیدنت اویل 2 بدون شک یکی از بهترین های سری رزیدنت اویل بود و انجام دوباره ی این بازی با رزولوشن HD بر روی کنسول های نسل جدید  و یا کامپیوتر های شخصی یکی از آرزو های طرفداران قدیمی این سری و دوستداران بازی های ترسناک است . جالب اینجاست که برنامه نویسی مستقل به نام Rod Lima نسخه ای از بازی را با دوربین Shoulder Cam به سبک رزیدنت اویل 4 طراحی کرده است .

این نسخه از بازی تنها بخشهائی از گیم اصلی را در برگرفته و یک بازسازی کامل از نسخه ی کلاسیک را شامل نمیشوند . مراحل و محیط های استفاده شده در این نسخه از عنوان Resident evil Darkside Chronicles که بر روی کنسول Wii عرضه شده بود استخراج شده و سپس قسمت های مربوط به جعبه ی ابزار ( Inventory ) و همچنین مکانیک مربوط به یک شوتر سوم شخص به آن افزوده شده است .

Lima در باره ی عرضه ی نسخه ی کامل بازی رزیدنت اویل 2 با این سبک گفته است :

من قصد ندارم که نسخه ای ریمیک از بازی رزیدنت اویل 2 بسازم ( مطمئن هستم که گروه های دیگری هستند که با جدیت در حال انجام این پروژه میباشند ) . تنها دلیل من از ساخت این نسخه برای تست گرفتن از برنامه ای بود که نوشته ام و میخواستم آن را در عمل بسنجم . بعد از اینکه نتیجه ی حاصل به نظرم مطلوب آمد تصمیم گرفتم آن را با سایرین به اشتراک بگذارم .

مدتی  انیمیشن های بازی Darkside Chronicles را بررسی کردم . سپس تصمیم گرفتم یک سری حرکات کلی را به آن اضافه کنم .بعد از آن بخش Inventory را اضافه کردم ، سپس تعدادی اسلحه و ... و خوب در نهایت نتیجه ی حاصل به نظر خوب میامد . من قصد ساخت یک بازی کامل را ندارم اما به نظرم راه رفتن در راکون سیتی به سبک رزیدنت اویل 4 لذت خودش را دارد .

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.