نویسنده: قاسم ممتاز یکشنبه، 07 ارديبهشت 1393
ساعت 00:31

مایکروسافت ادعا کرده است که با پشتیبانی از Cloud قدرت پردازش Xbox One معادل 3 برابر میشود !

0 از 5

همانطور که مطلع هستید بالاخره آخرین کنسول مایکروسافت راهی ژاپن شد . در پی معرفی دوباره ی Xbox One برای مخاطبین ژاپنی امروز در فستیوال Nico Nico Chokaigi که در Makuhari Messe در Chiba در شهری نزدیکی توکیو برگزار شد ، مایکروسافت درباره ی قدرتی که Xbox One میتواند از طریق سرور های Cloud به دست آورد صحبت کرد .

جدای از اینکه آیا مایکروسافت قادر خواهد بود در زادگاه رقیبش به فروشی موفق دست یابد یا خیر ، صحبت های زده شده در این فستیوال جالب و شنیدن و خواندن آنها خالی از لطف نیست .

در طی این فستیوال و در جریان معرفی Xbox One به مخاطبین ژاپنی ، درباره ی قدرت این آخرین کنسول مایکروسافت سخن به میان آمد . مایکروسافت معتقد است که قدرت Xbox One به نسبت کنسول قبلی این شرکت یعنی Xbox360 هشت برابر بیشتر است . جالب اینجاست که این مقایسه به همینجا ختم نشده و در ادامه گفته شد که چنانچه قدرت این کنسول را با قدرت سرور های Cloud همراه کنیم ، این سرور ها قدرت محاسباتی این کنسول را 3 برابر خواهند کرد .

XboxOneCloud 1

XboxOneCloud 2

این افزایش هیجان انگیز قدرت محاسباتی ( و نه پردازش گرافیکی ) میتواند در جهت ارتقای هوش مصنوعی به کار رفته در بازی ها بسیار تاثیر گذار باشد . برای درک بهتر توانائی شگفت انگیزی که از طریق سرور های Cloud به Xbox One داده میشود کافیست به این توضیح بسنده کنیم که اگر قدرت Xbox One را که در خانه در اختیار دارید با قدرت سرور های Cloud ترکیب کنید این ترکیب سخت افزاری و نرم افزاری قدرت محاسباتی معادل 32 عدد Xbox 360 را به کنسول شما خواهد داد .

XboxOneCloud 03-670x372

از جمله ی رفتار های جالب در جریان این معرفی این بود که عده ای از تماشاچیان این برنامه را به صورت آنلاین از طریق Nico Nico Doga تماشا میکردند. این Presentation برای این دسته از تماشاچیان به دلیلی که در ادامه گفته میشود بسیار سرگرم کننده بود . اگر تصویر زیر را مشاهده کنید جملات زیادی در آن به چشم میخورد که در زمان پخش آنلاین برای تماشاچیان در تصویر نوشته میشد . نکته ی جالب توجه در این است که W در دنیای کاربران اینترنتی ژاپنی همان Lol است .

 XboxOneCloud 4

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.