نویسنده: پدرام پورامامعلی شنبه، 20 آبان 1396
ساعت 18:43

قیمت جعبه‌های لوت Star Wars Battlefront II مشخص شد

5 از 5

جعبه‌های لوت در بازی Star Wars Battlefront 2 را می‌توانید با پیشرفت در گیم‌پلی یا از طریق پرداخت درون‌ برنامه‌ای بدست بیاورید

Star Wars Battlefront II تا یک هفته‌ی دیگر عرضه خواهد شد، و درحالیکه بازی کاراکترها و مپ‌های جدید را در قالب DLCهای رایگان به تمام بازیکنان ارائه میکند، Star Wars Battlefront II دارای سیستم پرداخت درون‌برنامه‌ای برای جعبه‌های لوت نیز خواهد بود. اکنون می‌دانیم که قیمت این جعبه‌ها در بازی اصلی چقدر است.

بازیکنان قادر خواهند بود این جعبه‌های لوت را از طریق پیشرفت در گیم‌پلی بازی بدست آورند یا اینکه برای دریافت آنها از ارز مجازی بازی به نام کریستال استفاده کنند. کریستال‌ها در پکیج‌های متفاوتی به فروش خواهند رسید، کاربران سرویس EA Access از تخفیف 10 درصدی در خرید این بسته‌ها برخوردارند. ارزانترین بسته‌ی کریستال 4.49 دلار قیمت دارد (برای کاربرانی که Access ندارند 5 دلار) و با خرید این بسته 500 کریستال دریافت خواهید کرد. درحالیکه بسته‌ی 90 دلاری (100 دلار برای کابران عادی) شامل 12000 کریستال خواهد بود. در Xbox Store قادر خواهید بود قیمت‌ بسته‌های غیر Access را مشاهده کنید.

بازیکنان در Star Wars Battlefront II قادر خواهند بود از کریستال‌ها برای خرید جعبه‌های Hero، Trooper و Starfighter استفاده کنند. هرکدام از اینها یک یا دو Star Card، قطعات مخصوص کرفتینگ و یک آیتم اضافی را شامل می‌شوند که این آیتم اضافی خود می‌تواند حاوی ایموت‌ها، اسلحه‌ها و فیگورهای پیروزی یا Star Cardهای دیگر باشد. جعبه‌های Hero به ارزش 100 کریستال، Starfighter به ارزش 120 کریستال و Trooper به ارزش 200 کریستال در بازی وجود دارند. در نهایت با 100 دلار می‌توان 60 جعبه لوت خریداری کرد.

در ماه گذشته و زمانی که کاربران اوپن بتا را تجربه می‌کردند، جعبه‌های لوت در بازی Star Wars Battlefront II مورد بحث و مجادله‌ی بسیار قرار گرفته بودند.

Star Wars Battlefront II در تاریخ 17 نوامبر (جمعه 26 آبان) برای تمامی کاربران پلتفرم‌های PlayStation 4، Xbox One و PC عرضه خواهد شد. هرچند هم‌اکنون آن دسته از بازیکنانی که به سرویس EA Access دسترسی دارند قادر به تجربه‌ی بازی هستند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.