نویسنده: فرشاد دوشنبه، 29 آبان 1396
ساعت 23:10

ارزش سهام الکترونیک آرتز پس از حذف قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای Star Wars Battlefront 2 کاهش یافت

5 از 5

حذف قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای بازی Star Wars Battlefront 2 منجر به کاهش ارزش سهام شرکت الکترونیک آرتز شد

در زمان عرضه جهانی Star Wars Battlefront 2، شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد که قابلیت «پرداخت درون برنامه‌ای» (Microtransaction) بطور موقت از این بازی حذف شده است؛ این حرکت الکترونیک آرتز از چشم «وال استریت» (Wall Street) دور نماند و نتیجه آن، کاهش 2.5 درصدی ارزش سهام این شرکت بود. ارزش هر سهم الکترونیک آرتز در آخرین روز فعالیت وال استریت (جمعه، 17 نوامبر) با کاهش 2.78 دلار به 108.82 دلار رسید و در زمان ارسال این خبر، ارزش هر سهم این شرکت به 107.50 دلار رسیده است.

ارزش سهام الکترونیک آرتز در ماه نوامبر هفت درصد کاهش داشته است اما با این وجود، عملکرد این شرکت در سال 2017 فوق العاده بنظر می‌رسد چراکه ارزش سهام آن‌ها در این سال، 42 درصد افزایش یافته است.

کاهش ارزش سهام الکترونیک آرتز در حالی روی می‌دهد که این شرکت اخیراً در گزارشی اعلام کرده بود که انتظار ندارد حذف قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای در بازی Star Wars Battlefront 2، تاثیری بر روی پیش‌بینی‌های آن‌ها پیرامون سال مالی 2018 داشته باشد.

سیستم پرداخت درون برنامه‌ای و جعبه‌های لوت از زمان آغاز دوره بتای بازی Star Wars Battlefront 2، تبدیل به موضوعات بحث برانگیزی برای این بازی شدند. سیستم جعبه‌های لوت بجای آنکه آیتم‌های تصادفی هنری را در اختیار بازیکنان قرار دهد، اقدام به ارائه آیتم‌های تاثیر گذاری چون نارنجک‌های کشنده یا توانایی نامرئی شدن نمود و این موضوع از دید تئوریکی، مزیتی را برای بازیکنان ایجاد می‌کند.

فرشاد | اخبار | 20/11/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.