نویسنده: فرشاد یکشنبه، 05 آذر 1396
ساعت 23:28

آشنایی با صداپیشگان احتمالی بازی Red Dead Redemption 2

5 از 5

جزئیات جدیدی در مورد بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد

بازی Red Dead Redemption 2 یکی از مورد انتظارترین عناوینی است که در دست ساخت قرار دارد و تا به امروز اطلاعات کمی از آن به اشتراک گذاشته شده است اما براساس همین اطلاعات اندک، می‌دانیم که «راجر کلارک» (Roger Clark) یکی از صداپیشگان این بازی است.

اخیراً پستی در سایت GTA Forums ارسال شده است که براساس آن، احتمال می‌رود اسامی صداپیشگان دیگری که در ساخت بازی Red Dead Redemption 2 مشارکت دارند، مشخص شده باشد. اخیراً کلارک در Facebook با یکی از سازندگان استودیوی «راک‌استار» (Rockstar) دوست شده است که بصورت مستقیم بر روی ساخت «میان پرده‌ها» (Cutscenes) و «ضبط حرکات» (Motion Capture) صداپیشگان عنوان Red Dead Redemption 2 کار می‌کند.

نکته قابل توجه این است که کلارک و سازندگان استودیوی راک‌استار، در شبکه‌های اجتماعی با چند صداپیشه دیگر ارتباط دارند؛ از میان این افراد، سه نفر با استودیوی راک‌استار در زمینه ساخت انیمیشن، «مهندسی صدا» (Audio Engineering) و ضبط حرکات، همکاری دارند؛ این سه نفر عبارتند از:

  • «راب ویتوهف» (Rob Weithoff) که در بازی Red Dead Redemption به عنوان شخصیت John Marston به ایفای نقش پرداخت و احتمالاً در عنوان Red Dead Redemption 2 هم حاضر خواهد بود.
  • «بنجامین بایرون دیویس» (Benjamin Byron Davis) که در بازی Red Dead Redemption به عنوان شخصیت Dutch van Der Linde به ایفای نقش پرداخت و احتمالاً در عنوان Red Dead Redemption 2 هم حاضر خواهد بود.
  • «استیو جی پالمر» (Steve J Palmer) که در بازی Red Dead Redemption به عنوان شخصیت Bill Williamson به ایفای نقش پرداخت و احتمالاً در Red Dead Redemption 2 هم حاضر خواهد بود.

اگر ارتباطات افراد نام برده شده در بالا را در شبکه‌های اجتماعی بررسی کنیم، به اسامی دیگری نظیر «هارون اتکینز» (Harron Atkins)، «کالی مور» (Cali Moore) و «کیلی ورنوف» (Kaili Vernoff) خواهیم رسید.

صداپیشگان دیگری هم هستند که ارتباط قوی با راک‌استار دارند؛ بطور مثال، «پیتر بلومکیست» (Peter Blomquist) و«گابریل سلیور سرون» (Gabriel Sloyer Seron) از جمله صداپیشگانی هستند که در گذشته با راک‌استار بر روی ساخت بازی‌های L.A. Noire و Grand Theft Auto V کار کرده‌اند؛ «لیندزی پری» (Lindsay Perry) صداپیشه دیگری است که با راک‌استار در زمان ساخت بازی GTA 5 همکاری کرده است؛ «نوشیر دالال» (Noshir Dalal) به مدت دو سال و نیم جهت ضبط حرکات، تحت قرارداد «منع افشای» (Non-Disclosure) اطلاعات، به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی بر روی ساخت یک بازی معرفی نشده، با استودیوی راک‌استار همکاری داشته است.

لازم به ذکر است هیچیک از جزئیات اعلام شده در بالا بصورت رسمی تایید نشده‌اند و صرفاً نتایج تحقیقات صورت گرفته توسط اعضای سایت GTA Forums هستند.

Red Dead Redemption 2 در سال 2018 برای پلتفرم‌های PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

فرشاد | اخبار | 26/11/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.