نویسنده: احسان ناخدا یکشنبه، 19 آذر 1396
ساعت 16:48

PSX 2017 | اطلاعات جدیدی از The Last of Us: Part II منتشر شد

0 از 5

اطلاعات جدیدی از The Last of Us: Part II منتشر شد؛ نمایش بعدی در E3 2018

امروز در شهر کالیفرنیا، پنل اختصاصی The Last of Us: Part II برگزار شد و اطلاعات جدیدی از این عنوان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. در این پنل، نیل دراکمن (کارگردان بازی)، هالی گراس (نویسنده)، اشلی جانسون (صداپیشه کارکتر الی)، تروی بیکر (صداپیشه کارکتر جول) و سایر بازیگران حضور داشتند. قبل از شروع این بحث و گفت‌و‌گوها، اشلی جانسون و تروی بیکر بر روی صحنه آمدند و یک آهنگ بسیار جذاب را و خاص را به اجرا گذاشتند. در بخش زیر می‌توانید این اجرا را تماشا کنید:

 

 

نیل دراکمن در ابتدا مراسم، در جواب اینکه آیا جول در این نسخه زنده می‌ماند یا میمیرد گفت: «جان هیچکس در امنیت نیست.» این جمله شامل کارکترهای جول و الی هم می‌شود.

هالی گراس که بیشتر سابقه نوشتن برای تلویزیون و سریال ها را داشته است، اعلام کرد که نویسندگی برای The Last of Us: Part II به عنوان طرفدار این سری، بسیار «دلهره‌آور» است. جالب است بدانید که در همین حین، نیل دراکمن به یک نکته بسیار مرموز اشاره کرد. او گفت بعد از اولین روز کاری، گراس به خانه رفت و به همسرش گفت: «باعث حامله شدن یک نفر شده‌ام!»

هیچ ایده‌ای درباره اینکه این جمله چه معنایی دارد، وجود ندارد. پس باید منتظر طرفداران باشیم تا آن را تفسیر کنند. نکته قابل‌توجه این است دراکمن در گفتن این جمله شک داشت و هالی گراس هم مدام اصرار می‌کرد که چیزی را لو ندهد. ولی در نهایت دراکمن تصمیم گرفت تا این موضوع را با همه در میان بگذارد.

بعد از پخش تریلر PGW 2017 (که بخاطر خشونت بسیار زیاد، سر و صدا کرد)، بازیگران کارکترهای جدید به روی صحنه آمدند و با آن‌ها آشنا شدیم. به ترتیب «ایان الکساندر» نقش کارکتر «لِو»، «ویکتوریا گریس» نقش کارکتر «یارا» و «لارا بیلی» نقش کارکتر بدون نام بازی را ایفا خواهند کرد. الکساندر و گریس هر دو برای اولین بار در یک بازی ویدیویی پرفورمنس کپچر (Performance Capture) انجام می‌دهند. لِو و یارا خواهر و برادر هستند و طراحی کارکترهای آن‌ها بصورتی انجام شده که بیانگر این موضوع باشد. طبق گفته دراکمن، یارا 16 ساله بوده و لِو 13 سال سن دارد. لارا بیلی همچنین در ادامه گفت که تمامی حرکات کارکتر خود در تریلر دوم بازی را در پرفورمنس کپچر بصورت واقعی انجام داده است.

Yara and Lev

TLOU PSX 2017-2

دراکمن گفت که لحظات با نشاطی در طول بازی وجود دارد، اما داستان اصلی درباره «احساس دنبال کردن عدالت» است و منطقه خاکستری را بین دو نقطه سیاه و سفید نشان می‌دهد.

وقایع دومین تریلر بازی، پس از جدا شدن یارا و لِو از فرقه مذهبی است و با توجه به شرایط، این موضوع باعث شده تا آن‌ها هم از دسته افرادی  باشند که معمولا همه از آنها متنفرند و کمتر از انسان شمرده می‌شوند. به گفته دراکمن، در The Last of Us هیچکس واقعا نمی‌داند کدام گروه بد یا کدام طرف خوب است و این همان چیزی است که تیم سازنده در تلاش است تا آن را در The Last of Us Part II بدست بیاورد. او همچنین تایید کرد که بخش بزرگی از بازی در شهر سیاتل جریان دارد.

دراکمن در ادامه گفت که تیم آن‌ها در حال انجام راه‌های خلاقه در روایت داستان است و آن‌ها نمی‌توانند قبل از عرضه بازی درباره آن صحبت کنند. او همینطور اظهار داشت که ممکن است بعضی از طرفداران شماره اول، از نسخه دوم بازی لذت نبرند، و او باید با این موضوع کنار بیاید. تمام سازندگان می‌توانند به انجام کاری که از نظر آن‌ها درست است، بپردازند و به ساخت چیزهایی که به آن‌ها اعتقاد دارند، ادامه دهند. او گفت: «ناتی‌داگ برای همیشه به ساخت بازی‌های تک‌نفره خطیِ داستان‌محور ادامه خواهد داد.»

دراکمن افزود که بعضی از بخش‌های بازی کامل شده‌ و تقریبا 50 الی 60 درصد مراحل ساخت تکمیل شده است و این نسخه، مقیاس بزرگتری دارد. در آخر او اعلام کرد که در E3 2018 باید منتظر نمایش جدید بازی باشیم.

Yara TLOU PSX

TLOU2 Motion Capture

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.