نویسنده: پدرام پورامامعلی یکشنبه، 19 آذر 1396
ساعت 07:44

Mads Mikkelsen از اهمیت نقش خود در Death Stranding صحبت می‌کند

0 از 5

 Mads Mikkelsen می‌گوید نقشی که در بازی Death Stranding بر عهده دارد از آنچه که به نظر می‌رسد مهمتر است

در حال حاضر همه‌ جا صحبت از تریلر جدید بازی Death Stranding است که در TGA 2017 نمایش داده شد. بسیاری از منتقدین و هواداران در تلاشند تا سر از داستان این عنوان در بیاورند؛ اما تریلرهای Death Stranding هنوز برای بسیاری مرموز و گیج کننده است.

هفته‌ی گذشته Mads Mikkelsen هنرپیشه‌ی معروف سینما، از کار کردن با هیدئو کوجیما صحبت کرد. میکلسن همچنین اطلاعات جدیدی از نقش خود در بازی Death Stranding ارائه کرد.

Mads Mikkelsen در همایش کامیک-کان توکیو و در مصاحبه با IGN Japan گفت شخصیت‌ها که در بازی Death Stranding بسیار پیچیده‌تر از آن چیزی هستند که مردم فکر می‌کنند و از این رو ممکن است کاراکتری که میکلسن نقش آن را بازی می‌کند کاملا شرور نباشد. از نظر میکلسن، در بازیهایی که کوجیما می‌سازد شخصیت‌ها کاملا دوگانه هستند و چیزی به نام آدم خوب و بد در بازیهای این کارگردان وجود ندارد.

 میکلسن می‌گوید عناوین ساخته شده توسط کوجیما پیچیده‌تر و فراتر از یک بازی ساده با زمینه‌ی سیاه و سفید هستند:

بعضی اوقات بازیها همانند فیلم‌های هالیوودی سیاه و سفید نیستند. در جهان بازی‌های کوجیما، جزییات ظریفی به رنگ خاکستری دیده می‌شوند. شخصیت‌های بازی کوجیما در حالات و وضعیت‌های مختلفی به تصویر کشیده شده‌اند.

به نظر می‌رسد که میکلسن تفکر کوجیما و هدف او از ساخت Death Stranding را درک کرده است. او فکر می‌کند که ایفای نقش در یک بازی ویدیویی تفاوت بسیاری با یک فیلم دارد، فعالیت‌های ساده‌ای همچون Motion Capturing (ضبط سه بعدی حرکات) در ساخت یک بازی اهمیت بالایی دارند. او معتقد است که کوجیما انتظارات خاصی دارد و می‌تواند بلافاصله این خواسته‌ها را به تیم نیز القا کند:

هیدئو برای پیش بردن کارها روشی کاملا متفاوت دارد. او در صنعت بازیسازی یک نابغه محسوب می‌شود. کار کردن با کوجیما بسیار آسان است. او همه‌ی جوانب را در نظر می‌گیرد و از ما می‌خواهد که کارهای مشخصی را انجام دهیم و می‌داند که هرکدام از اینها را در چه جایی استفاده کند. کار کردن با او بسیار هیجان انگیز است.

Mads Mikkelsen در پایان نظر خود درباره بازی Death Stranding را بیان می‌کند:

این بازی به مانند یک هزارتوی عظیم است. حتی خود من نیز به اندازه‌ی کافی درباره‌اش نمی‌دانم. تنها چیزی که می‌توانم به شما بگویم این است که چیزهایی در این پروژه وجود دارد که مشابه آن را در هیچ جای دیگری ندیده‎‌ام. داستان Death Stranding بسیار عجیب است.

 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.