نویسنده: م.حافظ شنبه، 25 آذر 1396
ساعت 19:39

آمار بی‌نظیر کاربران نسخه Xbox One بازی PUBG در 48 ساعت اول

0 از 5

تعداد کاربران نسخه Xbox One بازی PUBG در 2 روز اول عرضه بی‌نظیر است

عنوان PlayerUnkown’s Battlegrounds بزرگ ترین بازی چندنفره سال 2017 در نظر گرفته می‌شود. این بازی تنها چند روز است (12 دسامبر 2017 برابر با 21 آذر 1396) که از طریق برنامه Xbox Game Preview بر روی Xbox One در دسترس قرار گرفته و در این مدت کم آمار بی نظیری داشته است. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید.

اینطور که از آمار و ارقام پیداست، کاربران Xbox از عرضه بازی PlayerUnkown’s Battlegrounds بسیار خوشحال بوده و از آن استقبال کرده اند. کمپانی مایکروسافت اعلام کرده است که بازی PlayerUnkown’s Battlegrounds طی 48 ساعت اول عرضه اش بر روی Xbox One بیش از 1 میلیون کاربر داشته است. این آمار و ارقام برای یک بازی چندنفره آنلاین در اولین هفته عرضه، بی نظیر است.

کمپانی مایکروسافت به مناسبت این موفقیت اعلام کرده است که خریداران Xbox One X از روز 17 دسامبر 2017 (برابر با 26 آذر 1396) تا پایان سال میلادی جاری، به صورت خودکار یک نسخه از بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds دریافت می‌کنند. این فرصت از طریق فروشگاه های Microsoft Stores به صورت آنلاین و بازار خرده فروش در دسترس قرار خواهد گرفت.

البته طی اولین روزهای عرضه بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds بر روی Xbox One یک سری مشکلات در بازی وجود داشته اما کمپانی مایکروسافت وعده داده که برای این بازی برنامه های بهبودیافته، بهینه سازی و محتوای جدید در راه است.

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds یا به اختصار PUBG در ژانر مبارزه آنلاین چندنفره ساخته شده است. این عنوان در اوایل سال 2017 ابتدا از طریق برنامه بتای دسترسی اولیه (early access) شبکه استیم در دسترس قرار گرفت. قرار است نسخه کامل Microsoft Windows آن در روز 20 دسامبر 2017 (29 آذر 1396) عرضه گردد.

م.حافظ | اخبار | 16/12/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.